【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

鄭衍峰 晉身娛圈潛力股

發佈時間: 2021/06/30

下月踏入30歲的鄭衍峰(Leonard)加入無綫四年多,近日他獲邀為《識貨》擔任主持,「成就解鎖」與鄭裕玲(Do姐)合作。不過Leonard多年來最「入屋」的莫過於「馮盈盈緋聞男友」這個稱號,他坦言這是福也是禍,但感激有更多人認識他,在工作上可以力爭代表作,不負加拿大家人對他無條件的支持。

鄭衍峰在加拿大長大,畢業後擔任當地中文電台的DJ及電視主持,及後回流在無綫娛樂新聞台擔任主播,口才毋庸置疑。近年Leonard逐漸得到更多機會,參與綜藝節目《港產旅行團》、《流行都市》、《#後生仔傾吓偈》等,其中因主持《#後生仔》而與馮盈盈傳出緋聞。被標籤為「馮盈盈緋聞男友」,Leonard認為是福也是禍︰「上年有好多唔同嘅新聞,多咗人認識係開心,但有時又諗,啲人係想了解我工作定係其他嘢呢?有少少矛盾。」幸好後來經一位導演提醒,讓他恍然大悟,「人哋認識你,就係你發力嘅時候!」

學習演技不再斯文

Leonard回流以來,一直全心投入工作,同時積極裝備自己,參加彭秀慧開設的戲劇班學習演技。Leonard印象最深刻的是,演繹一場因戴綠帽而要鬧爆太太的戲,但彭秀慧認為他「不夠火」,他說︰「佢一直叫我嬲啲咁爆佢,我平時做主持要斯文,但原來演戲係唔可以,要去到好盡,所以睇到自己呢方面嘅不足。」

除了學習演技,自言擁有41吋胸肌的Leonard也嚴格管理自己身形,但原來健碩的他曾是一名肥仔,他笑言︰「當時係肥到阿媽先認得!我有兩段時間減過肥,第一次係14歲,由180磅減到140磅,後來入大學開始拍拖,放縱自己又肥到170磅,直至21歲接觸健身,先留意番飲食習慣。」Leonard認為保持好的身形是工作的一部分,所以完成工作後仍然會捱夜健身。

努力報答父母

對工作、健身的執着,Leonard認為跟家人有關,由成長地加拿大獨自來港發展,父母可說是百分百支持,「我屋企係小康之家,唔係報道所講嘅富二代,幸運嘅係屋企暫時唔需要我有咁大負擔,但作為男仔,父母都會有退休一日,呢個責任始終要孭。四、五年前有機會嚟香港發展,某程度上我覺得有少少自私,但佢哋好鼓勵我,所以如果我輕易放棄,返去做朝九晚五嘅工作,會對唔住佢哋當年嘅支持,呢個諗法就成為我嘅推動力。」

服裝︰Cerruti 1881

鞋履︰Bally

髮型︰Jay Cheung @ HAiR Salon

化粧︰Kyo Lee

場地︰Forest Studio 森居

撰文︰楊安莉

攝影︰羅灝駿

美術︰梁政敏