【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

鄭秀文預告明年「入五」匿埋慶祝

發佈時間: 2021/07/09

鄭秀文(Sammi)下月49歲生日,她笑言明年便要「入五」(50歲),所以會趁最後一年「四字頭」盡情去玩,計劃跟大班朋友一同慶祝,不打算跟老公許志安二人世界。

鄭秀文前晚一身異國風情的打扮,戴上藍色隱形眼鏡,與汪明荃、徐濠縈等齊齊出席時裝活動,造型令人耳目一新。提到下月19日便踏入49歲,Sammi笑說:「話晒都係最後一個四字頭嘅生日,我要喺『入五』之前盡情玩,正日應該放假同家人朋友慶祝,會約大班朋友歎清酒。到出年『入五』我就低調啲,匿埋一角啦!」與老公許志安撑枱腳?她笑說:「我比較鍾意同屋企人、朋友一齊。」提到安仔近日不時分享彈琴片,Sammi指安仔一向喜歡玩樂器,自己興趣不大,反而兩夫婦都喜歡看書。

笑母親似出籠獅子

另外,早前Sammi買車仔麵給母親品嘗,她開心說:「我媽咪80幾歲,係佢人生第一次食車仔麵,佢好開心。爸爸又唔喺度(過身),所以要珍惜一齊相處嘅時光,得閒我都會帶媽咪去新嘅地方,原來有好多地方佢都未去過,佢好似一隻出籠獅子咁,玩得好開心。」

工作方面,Sammi剛拍完新歌《新造的人》MV,以及籌備新唱片:「成個MV可謂不惜工本,我用咗差唔多20個鐘拍攝,雖然拍到凌晨四、五點先收工,但係成個人好提神,因為真係好耐未試過有咁大嘅製作。」她又透露剛拍完新電影,下月亦會推出一個與音樂有關的項目,她說:「依家我學識咗工作時工作,遊戲時遊戲,會好好享受人生。」

採訪:Pauline

攝影:林良明

美術:梁政敏