【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

吳雨霏想做《全民造星IV》導師

發佈時間: 2021/07/09

專心相夫教子的吳雨霏(Kary),前晚難得出席時裝活動,已兩年沒有公開現身的她說:「呢兩年嘅生活真係一言難盡,不過係好開心,呢段時間日日都忙照顧兩個小朋友,大仔已經三歲,細女都一歲半。」Kary計劃逐漸復工,有傳ViuTV邀請她與好友鄧麗欣(Stephy)一齊擔任導師,Kary笑說:「未有人聯絡我,睇下Stephy意願啦,如果佢答應,我都有興趣㗎。」談到Stephy近日失戀,Kary說:「我哋有聯絡,佢心情OK,佢係一個好strong嘅女仔。(介紹男仔給Stephy?)等佢ready先啦,佢有佢嘅timeline。」

Kary跟環球唱片剛約滿,她透露正洽談續約,她也傾向動筆,她說︰「始終合作太多年,我哋講心唔講金,其實我都仲好掛住唱歌,上次出唱片已經係幾年前嘅事。依家多數唱兒歌,希望將來有機會可以畀小朋友睇到我喺舞台上唱歌。」

攝影:林良明