【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

梁諾妍爆洪永城唔想做光頭新郎

發佈時間: 2021/07/09

梁諾妍(Inez)、陳柏宇(Jason)及《全民造星III》冠軍趙祥誠(Ben)昨日出席活動,將於本周日與洪永城(Tony)結婚的Inez表示仍未感到緊張,皆因她每日都忙於工作及籌備婚禮,直到婚禮前夕才有時間扮靚,不過她卻笑言Tony更貪靚︰「佢依家日日敷面膜、戒澱粉質keep fit,仲話要買生髮洗頭水,希望婚禮嗰日可以gel頭…其實佢無頭髮都OK㗎!係真愛!」Inez大爆Tony嫌婚照的髮型欠佳,Inez笑說︰「惟有讚佢其他部位,(例如?)讚佢單眼皮都幾單囉。」

另外,將於本月20日踏入38歲生日的Jason,談到近日MIRROR成員舖天蓋地的生日活動,他坦言不想粉絲效法︰「我有唔少fans都係媽媽,留個錢傍身好。」至於同場的Ben就於活動上展現其招牌折骨舞,但他卻不太滿意自己表現,直言要跑樓梯練氣;問到Ben可有留意《全民造星IV》正進行招募?他表示︰「其實我介紹咗個女仔,不過暫時唔可以透露太多,但我對佢有信心。」

採訪︰Pauline