【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

稱林家棟「大阿哥」 謝賢拒與霆鋒父子檔合作

發佈時間: 2021/07/15

謝賢(四哥)與林家棟前晚到圓方出席電影《殺出個黃昏》首映,同場還有跟四哥同樣叱咤粵語片年代的周驄,老拍檔久別重逢份外興奮,但周驄上台時險些絆倒,幸得工作人員及家棟攙扶。四哥在片中飾演殺手,新片監製家棟透露四哥已先睹為快欣賞電影:「四哥睇過幾次啦,我特登拎去佢屋企畀佢睇,佢睇完嘴角微微上揚。」四哥憶起多年前認識家棟時,對方只是「o靚仔」,如今已兼任演員和監製,他改稱家棟做「大阿哥」。家棟自爆︰「有一年我喺舞台劇《新上海灘》扮四哥,佢嚟探班,仲同我講『o靚仔,扮我扮好啲』,估唔到咁多年後可以同你合作。」四哥即謂︰「我專登唔死就係為咗拍佢。」嚇得家棟大呼︰「嘩,咁好大壓力喎!」

已屆84歲的四哥,直言會退休不再拍戲,家棟即笑謂︰「唔好信佢講,我搵佢嗰時都係咁講。」問四哥可會考慮和兒子謝霆鋒合作?他笑言︰「唔好,費事畀佢威晒。」四哥又指女兒謝婷婷身在加拿大,早前亦見過外孫女。

採訪︰倪小珊

攝影︰林良明