【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

望《大叔的愛》開續集 呂爵安盧瀚霆提議增加甜蜜畫面

發佈時間: 2021/07/16

人氣男團MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)及呂爵安(Edan)主演的ViuTV熱爆劇《大叔的愛》明晚大結局,「田牧CP」深受歡迎,二人希望結局收視達雙位數字外,又想原班人馬開拍續集或電影版。提到粉絲投訴劇中的甜蜜場面太少,他們亦表示「唔夠喉」,若果拍續集會建議「加甜」,例如拍攝一些「閨房趣事」。

盧瀚霆、呂爵安及邱士縉(Stanley)前晚貫徹「MIRROR無夏天」的特色,穿上樽領冷衫及大褸等冬裝現身。《大叔的愛》播出以來口碑及收視創出佳績,Anson Lo及Edan皆非常興奮,同時不捨得劇集播完,Edan說:「大家叫我哋『田田』、『阿牧』,感覺好親切,希望有機會開拍續集或電影版。」二人又表示15集的感情綫發展略嫌唔夠喉,若拍續集會建議加強甜蜜場面:「留意到大家想睇嘅唔係肢體上嘅親密,而係日常生活嘅甜蜜,可以加啲日常小互動,好似喺屋企一齊刷牙、睇電視。」Anson Lo更建議加插睡前講故事𠱁Edan睡覺的溫馨情節。

另外,提到Anson Lo因劇集人氣急升,其IG的追蹤者人數超越隊友姜濤,Anson Lo希望大家不要比較數字,反而感激大家對MIRROR的支持。至於有鏡粉伴侶發起名為「我老婆嫁咗比MIRROR導致婚姻破裂關注組」的苦主群組,Edan說:「好得意呀,又好搞笑,睇到會心微笑。」Anson Lo亦說:「雖然睇落似一班老公投訴,但其實佢哋好sweet,為老婆做咗好多事。」問他們在街上可有被叫做情敵?Anson Lo笑謂︰「咁又無,不過有位同我住喺同一棟大廈嘅爸爸,話我知佢係關注組成員,我有啲驚訝,佢仲問我『係咪好緊張?但放心,我完全唔憎你』,哈哈!」

傳Edan做新劇男主角

另外,ViuTV將開拍新劇《i.SWIM》,故事以游泳隊為背景,ViuTV亦正公開招募新演員。有傳男主角已敲定為MIRROR成員,人氣當旺的Edan成為男一大熱,他日前上載曬肌相時,曾留言說:「嚟緊工作需要必須操到好fit,希望變到大隻安。」加上有潛水學校IG上載與Edan的合照,並留言祝福Edan在《i.SWIM》將有更好表現,似乎男主角已是Edan囊中物。

採訪:Pauline

攝影:林良明

美術:梁政敏