【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

初生細仔康復出院 楊洛婷放心晒︰我要補眠

發佈時間: 2021/07/16

楊洛婷上月為老公、Dear Jane主音黃天翱(Tim)誕下細仔Tristan Hart,但未滿月的B仔日前突然發燒入院,本身正坐月的楊洛婷一直在醫院陪伴照顧,加上四歲大女子霏(Tanya)也一同發燒,令楊洛婷心痛不已。她曾在IG留言說︰「睇住我兩星期大嘅BB被抽血、抽脊水,插尿道管放尿,好心痛,雖然我應該喺屋企坐月,但係依家我哋兩個就要乖乖哋,住喺醫院一星期等報告。」

幸好一星期後B仔康復出院,令楊洛婷放下心頭大石。她在IG上載手抱B仔出院的照片,以英文表示感激醫生及護士對B仔的悉心照料,又搞笑說︰「媽咪我現在要回家補眠了,感謝大家的支持!」至於Tim見太太及兒子回家非常開心,他上載幫囝囝戴口罩的照片,不過口罩遮住B仔整張臉,他問道︰「有無人可以介紹newborn(初生)口罩?呢個好似唔係好啱。」有網民提醒他指BB應在一歲以上才戴口罩,可以買透明防疫面罩帽代替。