【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

早餐界代表鬥講金句 張敬軒孖黎明唱《我的親愛》圓夢

發佈時間: 2021/07/19

黎明(Leon)前晚舉行第八場紅館演唱會,邀得「早餐界KOL」張敬軒任嘉賓。Leon有「唔可以空肚食早餐」的經典金句,而軒仔亦經常分享家中工人「遮遮」的暗黑料理,二人在台上爆笑大談早餐;自認Leon忠粉的軒仔,更與偶像合唱快歌《我的親愛》圓夢,二人走勻全場跳經典手勢舞,全場high爆。

張敬軒前晚在台上提到黎明的早餐金句說︰「你就唔可以空肚食早餐,而我就食完早餐都空肚!因為屋企請咗個十分優秀嘅家務助理……」Leon恍然大悟,軒仔續說︰「所以我哋上次食飯嘅時候,我咪食好多,食咗兩份。」Leon感嘆︰「有時真係可以練到EQ!」觀眾忍不住爆笑。

軒仔自認是Leon的忠粉,所以站在偶像的紅館舞台上感覺很神奇︰「以前有前輩同我講,如果遇到崇拜嘅藝人要保持距離,保持幻想空間。直至我同Leon近年食過一餐飯,之後先開始有聯絡。我2002年入行,行內每當有人提到黎明,大家都會話『佢真係好好人』。的確,Leon係我遇過、相處過嘅前輩之中最體貼嘅一位。」

齊跳經典舞步

Leon問軒仔合唱甚麼歌?軒仔大賣關子︰「我識唱晒你所有歌,今晚(前晚)揀咗一首你好少喺公開場合唱嘅經典歌。雖然因為疫情唔可以同觀眾握手,但呢首歌都可以同大家互動,大家一定識唱同埋識做動作。可以同你合唱呢首經典名曲,我圓夢啦!」當前奏響起《我的親愛》,全場歡呼,軒仔問觀眾︰「各位阿May(粉絲)準備好未?」全場觀眾即站起來,一邊大合唱「Sayonara o Sayonara o」,一邊齊齊跳舞做手勢,氣氛熱烈。

撰文︰Iris

美術︰梁政敏