【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【職場分享】網民盤點最辛苦「炒散」經歷  邊3個行業最地獄?

發佈時間: 2021/07/19

正所謂「個個都返工,唔通個個都想返工咩?」為了增加收入, 累積工作經驗, 好多人都嘗試過返兼職或者炒散,未做過真的未必能體驗箇中苦況 。近期網上討論區就有網民以「人生做過最辛苦的part-time是邊份?」為題收集網民的經歷,引來網民紛紛回應,不少網民大嘆辛苦,但也不得不佩服從業員的毅力,今次就來盤點網民討論度最高的3大最地獄行業!

{{hket:inline-image name="20210719WLfeaturepageOK3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

笫三位:零售業

網民A:「返尖沙咀快速時裝店,由4點返到11點,OT到12點幾,都無放飯時間。客人試完鞋又唔識掛返上去,我成日要踎低逐對執起,返過呢份先發覺原來其他part time可以咁輕鬆。」

網民B:「收工前係咁執返好個場,接返整齊啲衫褲,返大貨嗰時每次OT 2-3個鐘,執倉都執死人!」

第二位 : 搬運/倉務

網民C:「做機場執貨,肺炎高峰期之後開返運輸,好多貨上落,嗰時以為自己可以當做吓運動。點知無停過搬咗8個鐘(除咗1個鐘放飯),完咗之後feel到自己癱咗,返屋企即刻訓咗成日。」

網民D:「試過Part Time過一日送水,無用汽水車,第一轉要送8支水,送完已經手軟,師兄見我咁,叫我第二轉送少兩支。勉強頂到午飯時間,飲例湯嗰陣,連匙羹都拎唔起,要壓低個頭飲。頂埋個下奏差啲唔掂,最後返咗一日就唔做,好敬佩佢哋。」

網民E:「試過不停入倉爬上爬落拎鞋,仲要幫手執倉,做到暈。」

第一位 : 飲食業

{{hket:inline-image name="20210719WLfeaturepageOK2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

網民F:「某酒店中菜炒散,啲碗碗碟碟好重,成個場得我一個炒散,又無人幫我手。做咗13個幾鐘,食得15分鐘飯,真係做到痴線。」

網民G:「返酒店炒散洗碗,推啲碗去高溫蒸,好似係個蒸爐到做嘢,好熱好想暈。」

網民H:「酒樓樓面,做咗成日都無休息過,最記得攞條魚唔夠力,差啲跌,但無人幫我手,好彩順利放到入房。」

網民I:「做過台式飲品兼雪糕店,全日得我一個人返,清潔、整配料、雪糕、嘢飲都係我一個人做晒。仲要無飯鐘,要一邊食飯一邊沖嘢飲。」

網民J:「以前中學生去做連鎖快餐店,見工話請廚房幫工,實質就係去洗嘢/收鋪,全部嘢都用手洗,衫褲仲要自己帶返屋企洗。」

編輯:馮思嫚

接收全方位穩健財富管理資訊,請讚好「健康財富 Wealthy Life」Facebook:https://fb.com/Wealthylifehk/