【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

為事業衝刺日睡4小時 Anson Lo︰我似阿牧咁百分百投入

發佈時間: 2021/07/21

男團MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)憑ViuTV熱爆劇《大叔的愛》的阿牧一角,吸納大批「神徒(粉絲)」,他本月初26歲生日時,引發全城大規模的「教主誕」賀壽活動,人氣攀上新高峰。出道兩年多的Anson Lo面對爆紅時刻,工作忙得沒時間休息,但即使每日睡眠不足,愛錫粉絲的他總會努力爬文追po,希望從大家的留言中獲取意見,好讓自己進步。

Anson Lo在《大叔的愛》飾演暖男阿牧,為阿田(Edan呂爵安飾)無私付出,令觀眾大呼心痛。Anson Lo獻唱的片尾曲《不可愛教主》,曲風有別於教主以往節拍強勁的跳舞歌,反而是帶R&B風格的抒情小品,令神徒聽到心臟麻痺冧到暈。Anson Lo說︰「今次係幾罕有嘅嘗試,呢首歌出發點係嚟自阿牧,因為我自己嘅青春時代同阿牧好唔同,所以錄音時都係回想起阿牧同阿田嘅甜蜜回憶,例如喺大澳拍拖或屋企嘅生活小日常,一齊刷牙之類,幻想阿牧嘅聲綫會點樣演繹呢首歌。」

聽取意見減少濃粧

Anson Lo坦言沒想過《大叔的愛》引起廣泛關注,大家追劇之餘,更非常投入劇中角色,「我有啲唔好意思,令大家為我角色感到唔開心,我好感激,亦留意到大家好投入,每次我喺社交平台分享拍劇感受時,的確比以往多人留言回應,多謝大家支持。」他對阿牧的感覺特別強烈,在拍攝過程中代入人物性格,反而令他從中學會阿牧待人處事的價值觀,令他慢慢意識到要顧慮到身邊人的感受。

《大叔的愛》播放期間,Anson Lo一直留意外界反應,同時在社交平台追po睇留言,以便收集大家意見,心臟強大的他,無論好與壞的評論一樣全單接收,「大家鍾意咩、唔鍾意咩,或者有人留言話唔鍾意我厚粧,其實都係一個途徑畀我知道,我自己再去分析係咪合理、使唔使去改善。」他汲取意見後,近來都刻意以淡粧示人,雖然他昨日在電台節目中笑指,有人覺得淡粧的他看來較累,但獲主持森美大讚他頹一點的眼神別有味道,證明聽取意見便是進步的開端,從而發掘更多可能性。

犧牲與家人相處時光

馬不停蹄的工作,令Anson Lo的休息時間愈來愈少,但他仍覺享受。「每日只係瞓到三、四個鐘,我已經習慣咗,有四個鐘瞓覺對我嚟講已經係好幸福嘅事,總算叫有啲休息。畢竟依家係衝刺時期,唔通同公司請假去瞓覺咩?咁樣好唔合理,既然咁幸運得到機會,就爭取花更多時間去做好每個工作。」最令他感到內疚的,是為工作而犧牲跟家人相處的時光,連「教主誕」也未能跟家人食飯慶祝。「今年慶生嘅數量同規模係令我驚訝又甜蜜,感覺好似全城都為我慶祝咁,大家都好窩心。其實以往每年生日都會同屋企人食飯,但入行後同家人聚會嘅感覺由100突然變到零,媽咪成日問我幾時有期食飯,但我睇行程表,真係無一晚有空檔。」他惟有找其他方法彌補,例如多點和家人傳短訊,主動交代工作進度,以免家人為他擔憂,認真乖仔!

Anson Lo這位巨蟹小子重感情,當然不單止在家人身上,他愛錫粉絲的程度,絕對是令神徒無法自拔的原因。他特別借今次《晴報》訪問,道出對神徒的感激之情,「你哋所做嘅事、付出嘅一切時間同心血,我都看在眼裏,感激大家。我承諾喺未來唔同作品上面,會好似阿牧一樣咁百分百投入,畀大家睇到有更多唔同可能性嘅Anson Lo。」

一按睇片

服裝︰Versace, Giuseppe Zanotti

造型︰PIPA Creative

髮型︰Denny Ku @ CHIC Private i SALON

化粧︰Giann Cheung @ Annie G Chan Make Up Centre

撰文︰楊安莉

攝影︰黃紫維、何家賢

美術︰梁政敏