【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

全城投入奧運 陳展鵬︰期待同囡囡一齊睇

發佈時間: 2021/07/23

萬眾期待的東京奧運會今日揭幕,雖然受疫情影響,這項體壇盛事比原定舉行時間押後了一年,但仍不損體育迷的熱情。其實圈中也有不少藝人精通運動,有的更贏過獎牌,相當威水!未知他們最期待哪些奧運項目?對哪些昔日奧運片段最印象深刻呢?

身為前乒乓球港隊成員的陳展鵬,除了對乒乓球項目感興趣,港隊的強項單車也是他的必看項目,「總之有香港運動員出賽嘅項目,我都一定支持!」展鵬認為奧運代表着「團結」,希望奧運賽事能夠產生催化作用,為全球打氣。曾是運動員的他,十分明白運動員的「壽命」有限,非常難得才有機會參與國際性比賽,所以任何選手都值得支持。

另外,對於今年能與兩歲囡囡小豬比一起觀看奧運,展鵬大感興奮和期待;他又認為小朋友要有適當的運動量,他笑言︰「如果個女鍾意打乒乓波我一定會教佢,不過我都會畀佢決定想學咩運動,呢啲無得強迫,運動要自己鍾意嘅。」

蕭正楠︰唔識跳水所以更想睇

本身熱愛足球的蕭正楠(Edwin),問到會否對奧運的足球項目感興趣?Edwin竟說︰「今年已經好多足球賽事睇,有歐國盃、美洲國家盃,所以奧運反而想睇跳水,因為運動員表演花式動作好吸引,同埋自己做唔到嘅嘢就更加想睇。」

說到最難忘的奧運時刻,Edwin認為是1988年漢城奧運的男子三米彈板跳水項目,他憶述︰「當時美國跳水王子盧根尼斯跳落嚟,撞到個頭流晒血,都幾得人驚,但係佢依然攞到金牌,之後又有好大爭議,所以印象好深刻。」

劉佩玥︰因父之名愛上排球

身形高瘦的劉佩玥(Moon),中學時曾是校內排球隊的成員,她說︰「我會打排球係因為爸爸,一路都好想好似佢咁叻,所以自己都想試下,我依家最鍾意睇嘅運動項目都係排球。」Moon又表示,希望能與父母一同收看東奧的排球比賽直播,而她最喜歡中國女排隊,「每次睇中國女排比賽都好緊張,就好似自己落場打波咁。我同爸爸一定會一齊睇波,始終大家都鍾意排球,可以一邊睇,一邊分析嗰場比賽同每個球員嘅狀態。」

余德丞︰難忘巴西奧運熱烈氣氛

曾是香港游泳代表隊成員的余德丞(Dickson),他直言今屆奧運會特別留意香港女泳手何詩蓓,「佢今年絕對有機會攞牌,其實我上屆喺巴西採訪奧運都睇過佢游水,已經覺得佢好有機會,如果香港運動員可以攞到獎牌真係一件好開心嘅事。」Dickson又難忘五年前採訪奧運時,於容納十萬名觀眾的球場欣賞男子足球決賽,氣氛相當熱烈。不過今年東奧因疫情而被迫閉門作賽,Dickson認為十分可惜︰「始終運動員都想有觀眾支持自己,最慘係申請做義工嘅人,無辦法親身參與呢個盛事。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏