沈桃
沈桃

《阿囡又戀嚟》

發佈時間: 2021/07/26

《阿囡又戀嚟》

前幾日與幾個女同事食飯,話題都是普通八卦和時事,突然有位同事提起ViuTV最近新推出的綜藝《阿囡又戀嚟》,本來各自做低頭族的同事突然開始雞啄唔斷,「呢個又大隻又靚仔啊」、「嗰個幾好,就係衰在太矮」、「呢個好似都好得喎」,望住一班渴望愛情滋潤的女士們在評頭品足,一時皺眉一時又雙眼發光,實在有趣。

節目找來幾個單身女仔連同她們的父母,進行一場戀愛實驗,簡單來說就是相睇節目。

但有趣的地方是,阿囡可以同時與兩個男仔約會,一個由父母揀,一個由阿囡自己揀,看看最後哪個可以抱得美人歸。

對於父母之命和自由戀愛,一眾女同事都相當踴躍發表意見。有人認為拍拖只是為了開心,無需太多顧慮;有人係「外貌協會會長」,講到明只要靚仔;有人又認為拍拖最終為結婚,男仔要有一定的經濟能力;亦都有人強烈反對父母介入自己的感情,認為自己男友應該自己揀……

究竟拍拖要睇樣、睇性格、定睇錢?我諗無一定答案嘅,都係各花入各眼啦。至於父母嘅亂入,正所謂「可憐天下父母心」,只能夠唱句「矛盾只因心愛着」啊。

(本欄逢周一刊登)

撰文: 沈桃 好飲好食好奇之穿花蝴蝶
欄名: 中環蝴蝶