【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

IG求限量版波鞋惹KOL炮轟 193粉絲嬲嬲豬︰抽錯水好黐線

發佈時間: 2021/08/03

郭嘉駿(193@ERROR)近日再惹是非,日前他在IG限時動態徵求購買限量版波鞋的妙法,被KOL「家明」抽水指193「搲鞋」,並鬧爆「明星唔係咁做」。不過,網上輿論一面倒狠批家明抽錯水、為鬧而鬧,193更在對方的發帖上取笑他「你真係唔識㗎喎」。昨日193繼續在IG上載潮look型仔相,心情似乎未受影響,不少網友亦撑他繼續做自己。

早前193在IG限時動態上載兩對限量波鞋的照片,並在圖片以英文留言︰「我想要這兩對,US12(鞋尺碼),有無人幫到手呀」似乎向網民徵求購買方法。KOL家明隨即發長文向193開火表達不滿,以「明星,唔係咁做的」為題,並謂「藝人搲job見得多,搲鞋第一次見。」然而,不少網民卻對家明的帖文大表不滿,紛紛留言支持193,並寸爆家明抽錯水。193亦在家明的「抽水發帖」直綫還擊︰「你真係唔識㗎喎」,該留言錄得逾12,000個like,比起家明原帖文的like數更多,可見不少粉絲力撑193。

參演劇集美國播放

其後,193上載NBA球星Isaiah Thomas同樣於限時動態求鞋的截圖,指「好多門外漢真係唔識㗎喎」。面對外界輪流指責,前晚家明在FB出po宣布封筆。至於193,昨日傍晚於IG上載自己配襯簡單服飾的靚仔相,並寫道︰「放假嘅時候我唔會gel頭,甚至唔吹頭就直接出街,知我咩料啦。」看來心情大好。

此外,193有份參演的ViuTV偶像劇《男排女將》即將衝出香港,本月18日起在美國加州灣區的KTSF26頻道播放;早前ViuTV翻拍同名日劇《大叔的愛》在港爆紅,日本的電視台亦決定於今年秋季播出香港版,認真犀利!

撰文︰Steven

美術︰梁政敏