【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《智能愛人》李佳芯搞笑「半裸」救收視 監製陳翹英︰希望遲啲過20點

發佈時間: 2021/08/06

無綫新劇《智能愛人》本周二晚於翡翠台首播,雖然新劇被安排緊接收視慘淡的《刑偵日記》推出,但視后李佳芯(Ali)瞓身演活機械人阿寶,展現超強喜劇細胞,獲粉絲大讚有突破。監製陳翹英亦大讚Ali演得出色︰「我啟發佢,之後佢再諗點演,我好滿意!」

李佳芯在新劇《智能愛人》中飾演新式機械人阿寶,有次被陸永飾演的古家廉意外執回家後,阿寶逐漸體驗人間的七情六慾,雙方漸生情愫。首三集所見,劇情輕鬆惹笑,化身機械人的Ali無論在語調及肢體動作皆處理精準,盡見機械人的冷漠。前晚一集中,Ali慘被豬肉佬欺騙後,要潑婦罵街式喪鬧對方,但由於機械人的設定不能爆粗,Ali發火狂「嘟」︰「我嘟你個嘟嘟嘟,夠膽呃阿姐,我嘟爆你個嘟嘟……」場面十分惹笑。

另一幕中,當陸永回到家中遇到Ali在客廳換衫,他即尷尬搞爛gag︰「雖然你係智能人,但都唔好太open(開放)。」該場戲中Ali疑似上身赤裸,劇組特別以格仔遮掩其敏感部位,對這位視后來說,可謂突破性演出。此外,飾演陸永家人的蔣志光、麥美恩及盧宛茵等,演出恰如其份,可說錦上添花,很多觀眾大讚輕輕鬆鬆又一集;有網民更睇好Ali有力再爭視后,未知《智》劇能否打破近日無綫劇集收視低迷的困局。

閃現「大牛龜」非穿崩

《智》劇監製陳翹英昨日大讚Ali演繹到位︰「Ali個角色好難演,頭幾集喜怒哀樂都唔可以表現出嚟,要keep住無表情,用其他方式表達情感,下星期佢逐漸由機械人變做人類,情緒會有變化!(可有教她如何演繹?)只係啟發佢,之後Ali自己再諗點演,好滿意佢嘅演出!」提到有網民質疑劇中驚現「大牛龜」電腦熒幕,演員卻用智能電話,陳翹英解釋僅屬一場誤會︰「劇集背景係不久將來,係導演構思劇中出現『大牛龜』電腦熒幕,因為科技公司老闆關楚耀係懷舊嘅人,鍾意用啲復古嘢,租用嘅辦公室都好似博物館,牆上亦有掛一啲中世紀嘅畫,絕對無穿崩!」

至於收視,陳翹英指劇集獲安排在奧運期間於翡翠台播出,對此未敢抱大期望︰「上星期《愛‧回家之開心速遞》都跌到14點,觀眾睇劇習慣都打亂咗,所以《智》劇頭四集收視唔穩陣,暫時唔敢有大期望,希望下星期轉九點半播放會有突破,起碼都要有20幾點!」他感謝觀眾反應正面,又指全劇長達30集,盼收視漸入佳境。

撰文︰Steven

美術︰梁政敏