【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「對唔住」最難啟齒 柳應廷靠冧招融化媽咪心

發佈時間: 2021/08/06

人氣男團MIRROR成員柳應廷(Jer)繼去年「物語三部曲」後,今年再度與王雙駿(Carl叔叔)及小克合作,推出「重生三部曲」系列,第二部曲《砂之器》以親情為題,讓聽者思考與身邊血脈至親的關係。Jer與不少年輕人一樣,面對至親時,總是不期然表露脾氣最差的一面,亦難以開口說句「對不起」,不過孝順的Jer以實際行動代替說話,成功融化媽咪的心。

柳應廷去年憑「物語三部曲」系列贏得不少新人獎,今年推出「重生系列」第一部曲《狂人日記》後依然大獲好評,近日再推出新歌《砂之器》,探討的課題愈來愈深入。《砂之器》承接《狂人日記》,以「宿命和原諒」為題,歌詞用「今生情侶,下世母子」包裝,講述前世情人約定來生以母子相見,即使角色更改,血脈依然相連。

提到歌曲與日本作家松本清張小說《砂之器》同名,Jer就指︰「其實今年同Carl叔叔同小克做第一首《狂人日記》,已經講定下一首歌都用小說名。無意間呢個小說名又好襯我想講嘅故事,講宿命、對親人嘅關係,覺得用喺呢首歌入面好啱數。嚟緊第三首歌名可能都係用文學作品,但就未confirm係咩名。」他指《砂之器》以心靈書籍《零極限》頭兩式「對不起,請原諒我」為題材,而下一首歌則是與書中後兩式「我愛你,謝謝」有關。

成功讓樂迷反思

Jer希望歌曲令人有所反思︰「當你經歷狂人嘅一生,破壞所有關係時,你都需要對自己或對身邊關係作交代。面對呢啲關係我會選擇去講對唔住,希望對方原諒我。我知道嗰一句道歉唔容易開口,好多網友都留言話自己同屋企人關係好差,呢句『對不起』唔似歌詞中一句『對不起』咁容易開口,純粹想帶出一個課題,等大家思考與身邊人嘅關係。」

不少網民表示聽歌後,反思自己與母親的關係,Jer表示這已達到他的目的:「我聽到好多媽媽,尤其生咗小朋友嘅網友對歌曲感受特別大,聽到呢首歌之後得到啟發。有好多人話自己同媽媽關係唔太好,到面對自己下一代嘅時候,都唔希望重蹈覆轍,從而想修補同媽媽嘅關係。我本身做音樂就希望畀到身邊人力量,覺得呢首歌已經好成功。」

少陪家人感歉意

很多樂迷都覺得Jer的作品有深度,但他坦言起初收到《砂之器》歌詞時,也曾猶豫應否繼續製作高難度的歌曲。「一開頭自己都challenge自己,應唔應該繼續去做咁難嘅歌,聽眾會唔會消化到首歌嘅信息?花姐(經理人黃慧君)、公司又消唔消化到?花姐覺得首歌好難,淨係睇歌詞都唔識解,要查字典。」他意想不到新歌反應甚佳,「原來唔係想像中咁難消化,我好開心可以繼續做咁有深度嘅歌畀大家聽!」

Jer在《砂之器》MV中的母子關係既愛又恨,提到現實中與媽媽的關係,他笑說當然不似歌詞所言般沉重,「未去到離家出走,雖然同媽咪間唔中都有鬧交,但比較sweet多啲。」他指《砂之器》有句歌詞令他感受甚深,「共鳴感最強係『望母親突然白了首』呢句,唱嘅時候諗番自己呢幾年因為工作,少咗時間陪屋企人,睇住佢哋慢慢老去,都想為呢個關係做多啲嘢。」

隊友道歉最難忘

Jer坦言自己有時對媽媽語氣很差,但「對不起」這句說話始終難以啟齒,「有時對媽咪語氣唔好,令佢嬲到幾日唔同我講嘢。通常幾日後我會同媽咪講『唔好嬲啦』,但又唔係講對唔住,純粹係𠱁佢,但佢兩下就被我融化。」他自言為人硬頸,很少會說對不起。「我會用行動表達歉意,多過直接講『對唔住』,我對住自己所愛嘅人反而難開口講『我愛你』;有時我做錯事而要道歉,未必第一時間能夠講到『對唔住』。」

提到他最深刻的一句「對不起」,正是隊友江生(Anson Kong)在《調教你MIRROR》說的那一次,「嗰句『對唔住』去到依家,甚至將來我都會記得。因為嗰個moment好重要、好深刻。『對唔住』真係唔容易開口,所以我好記得。」

服裝:Celine、Giuseppe Zanotti

造型:PIPA Creative

髮型:Man Chan@CHIC Private i SALON

化粧:Giann Cheung @Annie G. Chan Makeup Centre

撰文:林惠珊

攝影:黃紫維、王華婷

美術:梁政敏