【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

欣賞吳孟達演技 周潤發難忘「萬歲」請食BBQ

發佈時間: 2021/08/09

周潤發(發哥)前日在浸會大學接受頒授「榮譽人文學博士」後,聯同畢業於浸會大學傳理系、曾在電影《無雙》合作的導演莊文強,與200多浸大學生舉行分享會。一向風趣的發哥分享深受台前幕後愛戴之道,自爆當年在無綫拍劇時,不時自掏腰包麻煩工作人員買豬扒、牛扒,與台前幕後邊拍邊「巴別橋」(BBQ)。他笑指有日盧海鵬忍不住問︰「你哋成日講條橋,其實係邊?」認真搞笑。

莊文強問發哥成功之道,發哥說︰「我會分析每一場戲,好似《無雙》角色係虛,但我要做到實去呃到觀眾,我會係劇本做mark…有時對白寫同講唔一樣,要化成角色口吻,所以每場我都重新寫對白、再做一次畀導演睇。」若遇到不好的劇本如何處理?發哥說︰「演員唔好理太多嘢,只需做好個角色,依家演員太多顧忌,外國好多演員係經過訓練,做戲做到好自然。做戲好簡單,我好欣賞吳孟達,你覺佢演出好誇張,但呢個就係佢嘅角色。」