【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被網民騷擾致情緒起伏 菊梓喬︰有啲毛管戙

發佈時間: 2021/08/09

菊梓喬(Hana)日前在社交網自爆被變態網民恐嚇,對方聲稱要「剝晒(Hana)啲牙」,Hana難忍對方持續的網絡攻擊,在Facebook專頁上發帖指︰「我唔會怕你的。」不少粉絲都留言表達支持及關心,惟Hana不久後就刪除了貼文。昨日Hana出席簽名會,獲不少粉絲到場應援,她直言對被恐嚇一事感到毛管戙,但未有介懷對方攻擊自己爆牙。

菊梓喬昨日到灣仔會展舉行簽名會,她笑言只化了半粧,因為本以為人多,沒有機會除口罩,Hana笑謂︰「下次會扮靚啲先見fans。其實上年十月之後都未有公開同fans見面,我好開心佢哋等咗我接近一年,再拎隻碟畀我簽名,呢一年見唔到fans真係有啲唔開心,以前差唔多個個禮拜都見一次。」

處女作失利未有洩氣

另外,Hana日前在社交網站發文表示被網民騷擾,她在文中聲稱不怕對方,但卻很快刪文。Hana昨日解釋只是一樁小事,惟對方一直以不同帳號騷擾她,令她有些情緒波動。問到會否怕遇襲?Hana說︰「有啲毛管戙,其實刪文係為咗fans着想,唔希望小粉絲睇到會嚇親。(對方攻擊你天生爆牙?)唔會有心理傷害,本身對外貌唔係咁介意。」

至於新歌方面,Hana表示正忙於籌備中,將會與新班底合作,稍後便會錄音。而提到有份演出的劇集《刑偵日記》收視未如理想,Hana透露無綫已計劃開拍新一輯,希望自己能繼續參與,而她笑言仍陶醉在自己的演出中,並說︰「我唔會對拍劇失去信心,我今次演變態殺手,但咩都無做到,下次想演真係郁手殺人嘅角色。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏