【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

入行20周年回饋粉絲 張敬軒設逾2千呎活動中心

發佈時間: 2021/08/11

自紅館個唱後,張敬軒已超過半年沒有公開露面,疫情期間原定跟歌迷見面的活動亦相繼取消。前晚軒仔出席活動,獲大批粉絲撑場;而今年入行20周年的軒仔透露將會舉辦慶祝活動,亦將設立逾2,000呎的粉絲活動中心,認真愛錫fans!

張敬軒前晚到中環出席展覽活動,吸引近300名fans到場支持,場面熱鬧。今年是軒仔入行20周年,問軒仔會否舉辦慶祝活動?他說︰「其實班fans真係好好,佢哋想搞好多活動,好熱情,所以自己都要有啲表示,詳情之後會再公布。」提到他早前現身巴士站準備秘密拍攝,打算給予歌迷驚喜,卻因行蹤外洩令計劃泡湯,他苦笑謂︰「既然都已經被fans拍晒片、影晒相,無晒驚喜,所以索性取消。」

輕鬆解讀黎明金句

向來疼惜fans的軒仔,之前透露正在香港及廣州物色地方,設立粉絲活動中心,問到進度如何?軒仔表示廣州的監控嚴格,目前仍未成事,但已在港物色逾2,000呎的地方,希望十月前能夠正式運作。他表示︰「平時見fans為我整燈牌,付出好多時間同心機,我唔想佢哋成日租party room,(投資幾多?)有限錢。」另外,軒仔透露早前已搬新屋,問到工人「遮遮」可有新搞作?他表示︰「『遮遮』之前整啲麵包,食到我水腫,睇醫生先知我原來唔可以食麩質嘢,所以依家要斷食,同埋重新調理身體。」

另外,軒仔近日跟黎明(Leon)合作推出新歌,問到Leon可有爆金句?軒仔笑言︰「佢當面講嘅嘢,我全部都通同明白,其實佢係一個好哲學嘅人。(有無提佢囡囡?)無,我哋好少講私事,大家只係見過兩、三次面。」軒仔昨日亦在社交平台發「千字文」,形容是次合作是「夢幻美好的奇妙旅程」,並留言大讚Leon︰「有時前輩二字,並不着眼於年資,更多的是工作態度與層次…身旁的黎生猶如隔鄰一起成長的大哥,無微不至、談笑風生。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

美術︰梁政敏