【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

邱士縉被嘲似阿Sir 呂爵安自信扮學生無難度

發佈時間: 2021/08/24

人氣男團MIRROR成員呂爵安(Edan)和邱士縉(Stanley)昨日出席ViuTV新劇《i.Swim》開鏡拜神,由於兩子在劇中飾演游泳健將,他們都表示正積極操fit,不過31歲的Stanley卻被Edan取笑其校服造型似老師,以及留班十年的學生,認真搞笑。

呂爵安、邱士縉、吳海昕、魏浚笙等昨日穿上校服現身,Edan大爆首日開工時,他已取笑Stanley似老師及留班十年的學生;不過Stanley大方回應指︰「最初佢哋咁講,我真係有少少唔開心,不過我份人好鍾意挑戰演技,就睇下30歲點去演繹一個學生。」Edan則自言大學畢業不久,有信心自己仍可駕馭學生的角色。

Edan和Stanley在劇中飾演游泳健將,問他們泳術是否標青?Edan表示︰「初中之後我就無游過水,我本身識游,但唔敢話好叻,所以開劇之前都有加操,唔知出嚟嘅效果會點呢?」問到是否要操練腹肌?Edan說︰「依家每日淨係食蛋同番薯,keep住飲蛋白奶粉,放工返屋企仲要做gym操下。」一向身形健碩的Stanley隨即在Edan面前做出得戚模樣,但他表示飾演學生不能太大隻,所以自己反而需要減肌。

Stanley被「女爵安」吸引

另外,提到Edan日前在社交網分享女裝打扮的照片,他笑說︰「張相係粉絲send畀我,我覺得幾得意、幾好笑又幾靚女。」Stanley對於「女爵安」的扮相大表嘔心,Edan隨即反駁︰「其實Stanley開頭都對我張相動情同埋動心,當佢發現原來係我,一時間接受唔到,所以就做出一個嘔嘅表情,依家我成日驚佢對我毛手毛腳。」

至於日前度過31歲生日的Stanley,他透露當日與女友李炘頤(Alina)二人世界,簡單地睇戲食飯慶祝,Alina又準備了蛋糕及驚喜布置,讓他十分開心。

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏