【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被批「靠父蔭」 關楓馨︰畀驚喜觀眾啫

發佈時間: 2021/08/24

《香港小姐競選2021》12位決賽佳麗昨早出席記者會,對於不少網民批評④關楓馨在準決賽的才藝表演上,獲爸爸關禮傑上台助陣,最終成功入圍的關楓馨解釋道︰「爸爸唔係幫手,琴都係我自己彈,之前同同組佳麗討論過,決定畀少少驚喜觀眾啫…每個人睇嘢都唔同,實有人鍾意、唔鍾意,我哋會汲取教訓,下次知點樣做得更好。」

問到出身選美世家的⑧宋宛穎會否效法關楓馨,在總決賽找來曾奪澳門小姐亞軍的媽媽文寶雪撑場?她表示︰「媽咪噚晚(前晚)喺電視機前支持我,佢唔鍾意出鏡,但希望佢總決賽現身支持下。」問宋宛穎認為關楓馨出動「星爸」,會否對其他佳麗不公平?她指各組表演不同,當中不存在偏頗。大熱的③陳聖瑜同樣認為沒有不公:「紅組(關楓馨組別)需要幫手,搵爸爸係唔錯嘅選擇。」

另外,「粗口港姐」①梁允瑜前晚首輪被淘汰,她直認非常失望︰「我覺得自己輸在太多負面新聞、太真同敢言,今次嘅賽制唔係好適合我。」問她可有後悔拍粗口片?她說︰「當時男朋友爆我屋企嘅醜聞,我真係好唔開心,亦都有諗過自殺,被分手係處於唔開心嘅狀態,有情緒發洩都好正常…但我依家可以做番自己,可以講正宗嘅廣東話同食魚蛋,唔使再避忌。(之後有咩打算?)會去一次短旅行,出年會讀碩士。(如果TVB想簽你?)再講啦!」

採訪︰Pauline

攝影(部分)︰林良明