【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被馮允謙「抽水」 陳卓賢批准任摸胸肌

發佈時間: 2021/08/27

馮允謙(Jay)和人氣男團MIRROR成員陳卓賢(Ian)合作開騷,前晚假九展Star Hall舉行尾場音樂會。一向不擅長說話搞氣氛的兩子,在騷上卻有不少搞笑位,Jay更不時向Ian「抽水」,撫摸其心口和腹肌,Ian笑指Jay獲「通行證」任摸,相信讓不少「Hellosss」(Ian粉絲)羨慕。

馮允謙和陳卓賢前晚舉行《「我是現場」音樂會002》尾場,獲林奕匡、MIRROR隊友江𤒹生(AK)等現身撑場。Jay和Ian在台上相當有默契,Jay笑稱這段時間每日都見Ian,之後兩子又互派心心,十分「甜蜜」。繼首場Jay瘋狂「示愛」Ian後,前晚Jay更撫摸Ian的心口和腹肌,Jay更大讚Ian的腹肌結實,讓Ian不禁害羞說︰「你非禮我呀!」

見對方多過見女友

騷後兩人一同受訪,談到Ian粉絲眾多,問Jay可有壓力?他說︰「無乜壓力,好enjoy個台,無論一個人定係幾千人都係咁表演。Ian啲fans好cute,所以頭先我都趁機會叫佢哋大叫我個名。」這是Jay首個音樂會,卻要與Ian瓜分一半,Jay大方表示︰「都一樣咁開心,今次仲要同Ian一齊,我哋係朋友,一望到佢對眼就會安心,唔記得歌詞嘅時候,望佢就會有安全感。」

問Ian被Jay摸心口,以致入不到歌?Ian笑言︰「玩啫。(被Jay狂抽水?)佢有呢個通行證任摸。」說罷Jay又快手摸多次,Ian表示︰「都係喺舞台上,佢私下唔會咁玩。(會令粉絲妒忌?)應該唔會,大家都睇在Jay份上。」Jay又謂開騷前一星期每天都對着Ian,大家應該很羨慕,問Jay是否見Ian多過女友?Jay指女友不在香港,Ian即笑說︰「直情多過見自己阿媽。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏