【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

簽約古天樂旗下做女一 周秀娜目標攞影后

發佈時間: 2021/09/03

周秀娜正式簽約成為古天樂「天高娛樂」旗下藝人,泊到好碼頭的娜姐,近日正養精蓄銳為未來事業搏殺。昨日娜姐出席內衣活動時,透露新公司正籌備一部電影,除了暗示自己有機會做女主角,未來目標更是登上影后寶座,可謂雄心壯志。

周秀娜、王麗嘉及周子涵等昨日出席內衣活動,現場嘉賓位位性感搶「峰」頭,但昔日有性感女神之稱的娜姐,卻身穿長袖樽領衫包到冚,完全零睇頭。已成為古仔旗下藝人的娜姐,表示將專注電影發展︰「其實之前同公司傾咗好耐,好開心可以加入呢個大家庭,依家仲係適應緊。」有指公司為娜姐度身訂造劇本,有望繼《29+1》後再衝擊金像獎,一圓影后夢,她笑笑口說︰「係就好喇,我同公司都有共同理念,有角色啱我一定會畀心機做,劇本都度緊,但應該唔會咁快。(古仔做男主角?)佢部部戲都係男主角,之前我哋合作《P風暴》,係嗰時結緣,依家合作係最好時機。」

辯稱胸骨生得高

另外,提到昨日以密實造型現身內衣騷,娜姐講笑說因與男團MIRROR合作多次,自己也變得「無夏天」,又解釋身上服飾由客戶挑選,主力大騷絲襪及長腿︰「但無諗過一嚟就樽領,可能個客知我怕凍。」最近娜姐頻頻出海滑水,但被網民指她身材走樣兼驚現「排骨胸」,她笑說︰「就係費事畀你哋話我見骨,所以着樽領包住…同埋我胸骨生得高,胸位又生得低,但自己係健康嘅。」她又自爆滑水時試過泳衣移位,幸好有救生衣遮掩才沒有走光︰「自此我就揀啲密不透風嘅泳衣。」

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏