【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被鄭裕玲踢爆曾想36歲退休 59歲梁朝偉反口狂拍戲︰想做咪去做

發佈時間: 2021/09/07

梁朝偉(偉仔)主演的Marvel大片《尚氣與十環幫傳奇》正在香港公映,偉仔日前接受鄭裕玲(Do姐)訪問時,暢談過去與未來。Do姐披露早年偉仔曾豪言要在36歲退休,但現年59歲的偉仔卻暗示沒有退休時間表︰「依家有興趣咪拍下嘢,始終係自己鍾意嘅嘢!」盡見影帝風範。

超級英雄電影《尚氣與十環幫傳奇》集合偉仔、陳法拉、楊紫瓊及元華等香港觀眾熟悉的面孔,在港上畫短短四日,便創下香港史上九月開畫四天最高票房紀錄,拿下逾1,800萬元的票房佳績。偉仔與Do姐的訪問昨日在商台節目《口水多過浪花》時段播出,Do姐回想他們曾在香港的超級市場碰頭,全因大家也是早起之人。偉仔稱︰「我六點就起身做運動,平時都係食沙律、蕎麥麵。」偉仔自爆過往腸胃差,容易食物中毒,但為了王家衛亦要「死頂」︰「以前拍戲就算病咗都要繼續開工,試過發燒,但王家衛點都要我嚟!」

現在是運動狂熱分子的偉仔,透露每日堅持運動,崇尚健康生活︰「當然拍戲期間要留番體力,但平日喺香港每朝都會做兩個鐘頭運動,之後自己煮午餐,有時去睇戲、睇書,或者出去滑水或玩帆船,對我嚟講已經好精采。」談到愛揚帆出海,偉仔曾參加比賽贏得第二名,Do姐問他可想過代表香港出戰奧運,他即婉拒說:「好難,我體能無後生仔咁好,依家運動志在享受,我無爭勝心,唔會爭排名話要贏。」他更戲言若非當上演員,可能已成了運動員。

若無入行會做運動員

Do姐爆料指多年前訪問偉仔時,偉仔曾聲稱會在36歲時退休,偉仔笑言已經忘記,又指隨年紀漸長價值觀有變。「初時做演員好辛苦,諗法好極端;大個咗後價值觀唔同,人又輕鬆咗,想做咪去做!」偉仔仍未厭倦演戲,反而拍完《尚氣》回港後,先後拍攝英皇新片《金手指》及另一部電影,又透露明年往加拿大溫哥華拍攝一部電視劇。他說:「唔係無諗退休,依家攰咪玩下運動;如果有興趣咪拍下嘢,無需要停,始終係自己鍾意嘅嘢。」

無綫時代喜愛夜蒲

提到五年後想做甚麼,偉仔說︰「我諗會有好多時間玩運動,咩運動都想試。」雖然太太劉嘉玲愛跑步及行山,但偉仔卻特別鍾愛水上運動:「本身玩開嘅運動都係單獨玩,好似衝浪咁一個人都得。」此外,偉仔被Do姐踢爆在TVB時「喜愛夜蒲」,當年拍劇收工後,Do姐會回家休息,但偉仔卻玩到翌日早上再開工。偉仔笑說︰「當年後生,人生經驗嚟,其實我喺30年前已經無夜生活,依家最多去食下飯就返屋企!」

撰文︰Steven

美術︰梁政敏