【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自認處女 七仙羽公開真名叫趙玲

發佈時間: 2021/09/10

七仙羽(七師傅)憑ViuTV節目《七救星》人氣旺盛,日前她接受網上節目訪問,敢言的她不但大爆自己真名,更從男團MIRROR中挑選老公、男朋友及一夜情對象,但對於自己年齡,七師傅卻守口如瓶。

七仙羽接受林柏希的網上節目《月傾會》訪問時,揚言從不擔心外籍男友Gerald偷食︰「我錢咁多…我從來唔睇人電話,唔去跟蹤,同埋男人偷食都OK㗎!」七師傅勇於回答辛辣問題,更首度公開身份證及真名「趙玲」,但她不肯透露真實年齡,只答是「永遠的18歲」;最爆的是她表示仍是處女之身,「冰山」未被攻破。

提到要從MIRROR中選出老公、男朋友及一夜情對手,七師傅選姜濤做老公︰「因為佢係處男,我係處女!」她選陳瑞輝(Frankie)做男友,貪對方靚仔;而一夜情對手則是江𤒹生(AK)︰「因為AK令到人產生到慾念,好陽光,皮膚又好黑,手瓜好強壯!」

睇好P1X3L爆紅

另外,七師傅在《七救星》中向男團P1X3L賜法號「OMG」,並合作出新歌《Oh My 7 God(feat.七仙羽)-JNYBeatz Remix》,一起共舞拍MV,師傅更以觀音造型上陣,為P1X3L加持。她睇好組合會爆紅︰「無論你哋叫Facial又好,Puzzle又好,都無問題!」

撰文︰Iris

美術︰梁政敏