【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

直播爆黃智雯「已婚」 袁偉豪唔認數︰我講笑

發佈時間: 2021/09/17

袁偉豪(Ben)昨日為無綫劇集《把關者們》宣傳,他細數跟黃智雯曾合作過11次,當中多次飾演戀人,但今次終於「修成正果」。對於曾在直播節目中踢爆智雯「已婚」,他強調自己只是說笑,並指對方沒有嬲自己。

袁偉豪、王敏奕、丁子朗、劉穎鏇等昨日為劇集《把關者們》造勢,Ben表示在劇中與王敏奕是對立關係,兩人不打不相識;而劇中Ben的另一半則是黃智雯,他笑言︰「我同智雯合作咗11次,相戀五、六次,今次終於會做夫妻同生小朋友,係一個突破,好開心我哋『開花結果』。」提到曾在直播節目中踢爆智雯「已婚」,又稱呼其男友做「老公」,Ben強調自己只是開玩笑︰「佢哋拍咗拖咁耐,作為朋友都可以用『老公』稱呼佢啫,智雯都無嬲我。」

劉穎鏇剪短髮受打擊

另外,丁子朗指自己在劇中不用操肌,而最深刻是到海關學院拍攝步操戲份,他說︰「要十幾人做同一個動作,操到好齊真係好難,淨係拍行路都要拍十幾個take。」提到他和劉穎鏇及孔德賢有錯綜複雜的三角戀,丁子朗即封咀,只透露說︰「總之最後係個happy ending,我個角色係戀愛白痴,亦無親熱戲,係好純嘅puppy love。」

至於以短褲騷長腿示人的劉穎鏇,透露當初曾為角色而犧牲一把長髮,她說︰「我將啲頭髮剪到去耳背,由細到大都未試過咁短,都幾大打擊,好驚剪完之後會變包包面,不過因為唔係順拍,所以有幾集戴住假髮,睇落有啲怪。」

撰文︰倪小珊

美術︰梁政敏