【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

楊洛婷避談舊公司迫整容︰發文係想冧老公

發佈時間: 2021/10/05

楊洛婷(Rabeea)、周汶錡(Kathy)及衛蘭等,昨日出席醫學美容活動。樂隊Dear Jane早前完成五場紅館騷,身為主音黃天翱(Tim)太太的Rabeea有感而發在IG發文放閃,文中更自爆曾被舊公司強迫整容,但她堅拒就範被掟入「雪櫃」,惹來網上熱烈討論。有網民猜測「舊公司」是她效力十多年的無綫。

昨日Rabeea現身成焦點,但她刻意避談說︰「發文都係想冧老公,好欣賞佢同幾位隊友多年嘅努力及堅持。(矛頭指向無綫?)唔係特登講舊公司。(文中的舊公司是指無綫?)其實我做過好多間公司,唔止一間舊公司,唔講呢啲喇,只想帶出正面信息。」Rabeea不反對別人整容,認為非常普遍,但每個人有不同想法。另外,47歲的Kathy已育有兩位公子,問到可考慮追多個女兒?她笑言︰「追唔到喇,依家湊兩個仔已經好辛苦,唯一好處就係瘦咗。」

採訪:Steven

攝影︰林良明