【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

新世代5G家居寬頻 私人專用超極速上網

發佈時間: 2021/10/11

最近兩年,大家都多了時間留在家中,無論是串流煲劇、網上打機,甚至子女網絡上課或視像會議都成為大家的日常活動,因此對寬頻網絡的要求亦愈來愈高。 SmarTone的Home 5G寬頻將5G帶入屋,並打破傳統家居寬頻的局限,讓用戶能盡享即插即用的5G超極速家居上網。

傳統寬頻安裝煩複或受限制

傳統寬頻安裝需要師傅上門,部份地區更需要拉實線,過程既煩複又費時。不少舊區的大廈或村屋,因為地理環境關係,寬頻都受到不同限制,例如光纖線還沒鋪至該區,所謂的寬頻只是利用8M電話線來連接,完全應付不了現今的上網需求,無論串流或打機都不斷出現窒機的情況。

{{hket:inline-image name="shutterstock_521452618_resize.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

▲部份傳統寬頻,仍採用8M電話線連接,收費卻非常高昂。

SmarTone Home 5G寬頻成家居上網新趨勢

SmarTone Home 5G寬頻,就為此帶來了極大改變。首先,安裝超級簡易,毋須拉線及師傅上門安裝,只要將5G Wi-Fi 6路由器插上電源,再以手機掃一掃機身上的二維碼,便可以即時連接上網,輕鬆幾十秒就搞掂唔使等。而且路由器外型設計簡約時尚,容易襯托各種裝修風格,加上體積細小夠省位,適合一般香港家居環境。

{{hket:inline-image name="shutterstock_1739402348_resize.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

▲近年WFH,兒童在家上課已成趨勢,SmarTone Home 5G寬頻絕對係必備神器。

即使家中已安裝光纖寬頻,有沒有試過大家同時上網的話,如爸爸要打機,媽媽煲劇,小朋友上zoom,會「分薄」網速令各人的上網體驗大打折扣,又或屋企總有位置上唔到網?唔想有類似情況,只要為家中增設SmarTone Home 5G寬頻,輕鬆插置於需要上網的地方,就可以享受超爽5G上網,尤其子女上堂最怕窒吓窒吓,聽唔清楚老師講嘢,影響學習進度,加個SmarTone Home 5G寬頻給子女網課專用,就唔怕白白浪費學習時間及學費!

最重要是CP值非常高,每月都只係$148連無限5G數據*,平均每日$5都唔使,仲有7日試用保證可以安心試真先!,順帶一提,5G Wi-Fi 6路由器可租可買,視乎你的需要,靈活方便。

立即登記試用或了解更多:https://bit.ly/3gNmZwk

*FUP(公平使用政策)適用。須簽指定期限合約。計劃不包括路由。受條款及細則約束。