【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

孖「斷蟹」鄭中基還原《行運超人》 練美娟Chok酒凹激似杜麗莎

發佈時間: 2021/10/08

鄭中基(Ronald)在03年電影《行運超人》飾演玄學家「斷蟹」一角深入民心,最近他與練美娟(娟姐)獲外賣平台邀請,重新演繹《行運超人》中「斷蟹」與「葉太」(杜麗莎飾)的戲份。娟姐扮杜麗莎形神俱似,尤其圓圓面珠及酒凹,網民大讚「第一眼真係以為杜麗莎」,令娟姐開心說︰「call me杜麗娟!」

鄭中基與練美娟在廣告中重現《行運超人》中,「葉太」出題考驗「斷蟹」一幕,Ronald重現「斷蟹」式口音,喚起網民集體回憶;而娟姐神還原「葉太」的誇張髮型及濃粧後,竟然激似杜麗莎,表現令人眼前一亮,網民笑指似到十足十之餘,大讚娟姐「連少少廣東話唔正嘅口音都學埋」。《行運超人》的監製、編劇、導演兼演員的谷德昭亦留言︰「好掛住電(斷)蟹。」Ronald回應說︰「過時過節拍套電蟹典劇(斷蟹短劇)都唔係唔得㗎!」

照鏡時忍不住笑

娟姐接受本報訪問,笑言拍攝前特地重溫《行運超人》,「我加加埋埋都睇咗成百次,首先多謝化粧髮型服裝嘅同事幫手,造型真係幫我加咗好多分,一秒入戲;我亦好多謝媽咪生咗粒酒凹畀我,令到我可以chok返Teresa(杜麗莎)嗰粒,令模仿度更高。」她笑言拍攝時經常忍不住笑︰「因為我覺得自己個造型實在太黐綫,每次見到塊鏡都忍唔住笑!模仿對象係Teresa前輩,然後對手又係Ronald,我真係又期待又擔心,其實以往身邊都有人講我媽咪似(杜麗莎)。」

撰文︰娛樂組

美術︰梁政敏