【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被評為最麻甩男藝人 馬國明鄭嘉穎直認不諱

發佈時間: 2021/10/15

無綫台慶劇《星空下的仁醫》將於下周一推出,鄭嘉穎、馬國明等昨日到荃灣出席宣傳活動。最近嘉穎與馬明在「鏡頭前幾高質,鏡頭後勁麻甩嘅TVB男藝員」的投票活動中,均榜上有名,馬明更被投選為榜首,兩人都直言並不介意,更自認有時很樣衰。

鄭嘉穎、馬國明等昨日出席《星空下的仁醫》宣傳活動,有份主演的鍾嘉欣雖正身處溫哥華,未能親身到場,但她亦有越洋拍片支持。而嘉穎在台上被問到做爸爸後的轉變,他表示過去缺乏與小朋友相處的機會,但當爸爸後訓練到耐性;羅子溢(前名羅仲謙)則取笑馬明已經扮演過十多次醫生,醫生才是他的「正職」,嘉穎不禁笑說︰「佢(今次)做婦科㗎。」

嘉穎催馬明生B

繼11年前的《鐵馬尋橋》後,嘉穎與馬明雙視帝再合作拍劇,大鬥演技,他們都大讚對方多年來沒甚麼改變,馬明表示︰「佢依家係緊張啲,要返屋企湊仔。」嘉穎則「回敬」說︰「遲啲你做咗老竇就明。(催佢快啲結婚生仔?)呢啲無得催,到時候就會嚟,佢都知自己唔細,做老竇就快喇。」馬明即尷尬道︰「到時候再話你知,你估好似大佬(嘉穎)咁銀根充裕咩!」

至於最近被評為最麻甩男藝人,嘉穎和馬明都坦言並不介意,被選為榜首的馬明笑謂︰「演員就係要有咁嘅特質,隨時可以好有型,但有時又可以好樣衰。」嘉穎亦直言︰「基本上我哋就係兩個麻甩佬,麻甩好正常。」

採訪︰ Pauline

美術︰梁政敏

攝影︰林良明