【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

遺傳父親馬德鐘爆肌身形 23歲馬在驤拒當小鮮肉

發佈時間: 2021/10/15

馬德鐘(馬神)聯同囝囝馬在驤(Xiang)父子檔參演的無綫輕鬆小品《我家無難事》今晚大結局,雖然父子於劇中從未同場鬥戲,不過近日二人頻頻見報,Xiang的黝黑皮膚兼男人味十足的外形成為網民話題,他揚言堅拒當白淨小鮮肉︰「我唔會刻意迎合市場!」絕對忠於自己。

在《我家無難事》中,馬神飾演無賴郭得勤,而Xiang則扮演爸爸的年輕版。Xiang在劇中駕駛電單車的鏡頭男人味爆燈,跟向來又型又chok的父親相比,絕不失禮。雖然有網民認為23歲的Xiang外貌比實際年齡成熟得多,幸好《我》劇成功掀起話題,令更多香港觀眾認識這位身高達190cm的星二代。馬神不諱言今次囝囝的處男演出是人生難得的機會,特別感謝《我》劇監製王心慰的邀請︰「今次剛剛有個我嘅後生角色,囝囝又得閒玩下。」父子留在家中欣賞對方演出,馬神坦言︰「睇劇變咗親子時間,睇完劇當然有賽後檢討,畀啲意見囝囝,亦一齊睇電影或其他劇集。」

累積經驗冀演反派

對於父子檔正式同場拍戲,馬神笑稱︰「呢啲要睇緣份,如果有咁嘅機會都好正,不過要睇天時地利人和。」對於自己的處男演出,Xiang坦言︰「我諗只有50幾分,咁樣咪幾好,多啲進步空間。」馬神亦認同囝囝表現只值50分︰「唔可以畀咁高分,要佢努力改進。」他指囝囝在演出技巧及對白等方面仍要累積經驗。早前馬神曾稱接受與囝囝在戲中「爭女」,對此Xiang卻有其他想法︰「我希望做反派,應該幾好玩。」馬神更認為父子如拍攝對打戲,定必非常過癮。談到男新人發展一般看來較女新人蝕底,馬神為囝囝送上鼓勵︰「好多女新人好快就同當紅又有經驗嘅男星拍戲,反而男新人就好少呢種機會,所以要更努力。」身為新人,Xiang亦不想太快上位做主角,寧願嘗試不同角色︰「我覺得要儲多啲經驗先再諗,始終做男主角壓力大。」

馬神挺娛圈百花齊放

不過,今年娛樂圈可謂小鮮肉天下,ViuTV的人氣男團MIRROR冒起,成為不少港女心中的男神。而從澳洲回港的Xiang,其粗獷男人味形象與眾不同,他對自己信心十足︰「畀大家唔同選擇唔好咩?我唔會刻意迎合市場。」馬神亦為囝囝護航說︰「潮流都可以有唔同形象,我相信唔會清一色時興同一類人,好似我哋劇集男主角,都有好多唔同種類嘅演員。」Xiang不諱言若有合適角色,即使揮刀剪下長髮亦在所不惜。他說︰「我做『光頭仔』都得,或者演救生員都好,因為係我老本行!」

Xiang現為大學四年級學生,仍然留港的他目前於網上上堂,亦要準備功課,他透露將在數月內重返澳洲繼續學業。提及何時全身投入演藝事業,Xiang強調暫以學業為重,而馬神亦說︰「每個人對未來有唔同睇法,佢享受自己鍾意嘅生活已經足夠,從事乜嘢職業一樣支持。」對於新冠疫情肆虐近兩年,Xiang留港期間最感恩的,除了一試拍劇滋味,與父親的感情亦有升溫︰「多咗時間陪爸爸同愛犬,當然可以同佢拍劇都好開心,因為佢之前都忙,好少見面。」Xiang身為游泳健將,在港亦有抽時間練水,難怪能夠保持完美身形。

場地︰Veda(Ovolo Central)

服裝︰EVISU

化粧︰許智華

髮型︰Sue Cheung @Saloon•Festival Walk

撰文︰Steven

攝影︰林良明

美術︰顏玉玲