【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

新劇扮吳偉豪媽媽 李佳芯︰現實中都生得出

發佈時間: 2021/10/19

李佳芯(Ali)昨日出席新劇《有種好男人》(暫名)記者會,Ali在劇中與吳偉豪演母子,後者的角色年齡是17歲,已數度演人母的Ali直言不需刻意扮老,因為自己現實中也可生出17歲的兒子,但演技上會適度調節,希望演得具說服力。

馬德鐘、李佳芯、陳自瑤及吳偉豪等,昨日出席無綫新劇《有種好男人》(暫名)記者會,劇中Ali有一個17歲的兒子,已數度演人母的Ali表示︰「現實中我都生得出,係合理同合法嘅,所以我都係做番自己,只係演技上要重新調節下,希望演得有說服力。」Ali又笑謂︰「第一次有咁大個仔!因為劇本未出晒,所以佢係咪我生、邊個生或者係領養都未知。」她直言不是第一次演人母,心情未受影響,但她指這是與「囝囝」吳偉豪首次合作,下月開工前會先互相了解。

陳自瑤強調身邊有好男人

至於馬德鐘將飾演保鏢,要員保護組(G4)出身的他表示︰「今次做番自己老本行,都有啲說服力,我諗無人會話我唔似;喺姿勢、眼神同隊形方面我都會做多啲功課,希望觀眾睇得過癮。(會否騷肌?)劇入面大把人會騷,我都會操,因為要應付好多動作戲。」

另外,同場的陳自瑤(YoYo)會飾演馬德鐘的姑姐,她笑言︰「今次輩分又高咗,起初聽到都打個突,我邊有資格做馬神(馬德鐘)姑姐呀?後尾知道只係輩份高,年紀細過佢嘅。」談到YoYo以「感情上好少遇到好男人」來形容新劇角色,問她現實中是否一樣?她急急澄清︰「梗係有(好男人),身邊大把,我只係跟稿讀啫。(角色會否性感上陣?)咁要監製加戲喎,做到我都盡量做,露胸、露腿、露腰咁啦。」

採訪:Pauline

攝影:林良明

美術︰梁政敏