【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被劉佩玥踢爆與神秘女生傾電話 陳家樂:佢令我認真計劃將來

發佈時間: 2021/10/21

陳家樂和劉佩玥(Moon)合演的劇集《把關者們》剛播畢,二人前晚在社交平台再度「合體」開直播。期間Moon大爆家樂近來經常跟一名女生煲電話粥,而家樂竟直認不諱,引來大批網民推測神秘女生的身份,結果卻是估你唔到。採訪︰倪小珊美術︰梁政敏

陳家樂跟劉佩玥在《把》劇大結局後各有各忙,兩人難得合作開直播,家樂笑言十分掛念Moon:「諗起我哋喺荒山野嶺拍劇捱飯盒嘅日子。」開心閒談後,Moon突然認真起來,對家樂表示「要爆你料」,家樂未及阻止,Moon已經「一輪嘴」說︰「拍《把關者們》以外,我成日見到家樂神神秘秘講電話,仲要陰陰嘴笑。」家樂初時連番否認,最後在Moon威迫下才坦承︰「當時係識咗個女仔,佢好精明、又細心、又有耐性,我覺得有種相逢恨晚嘅感覺,佢會令我好認真咁諗下將來同計劃。」

家樂直認「相逢恨晚」

網民聽到震撼爆料,隨即瘋狂留言,追問誰是家樂口中的幸運女生,正當網民鬧哄哄競猜之際,家樂才揭曉,原來是中銀香港個人金融及財富管理部客層管理處主管溫晞文(Tania)。家樂坦言自己對數字不敏感,也不懂理財,所以特別向Tania請教投資心得。Tania現身直播,家樂及Moon即把握機會向對方不停發問,Tania亦大方分享後生仔女利用手機APP理財投資的心得。家樂與Moon異口同聲表示平日工作不定時,所以依靠手機APP,實行新世代自主理財。他們表示現正處於事業搏殺期,努力工作之餘,更要學習投資,當中課題包括儲蓄、投資股票、甚至買磚頭的話題都無所不談。家樂平日開工等埋位時,不時密密撳手機,原來正學習買賣碎股,「今次喺Tania口中,學識更多碎股交易嘅知識。我覺得買賣碎股係幾好嘅投資,因為流動資金唔多,如果想買一啲一手金額好大嘅股票,未必可以一次過買到;但如果可以用低啲嘅入場費完成交易,唔使要一大筆錢先買到,風險低啲又靈活啲,更加方便年輕人。」

Moon目標做小富婆

至於Moon坦言以前十分「大洗」︰「依家我會將三分一人工做家用、三分一儲蓄、三分一畀自己用。」她希望將來做小富婆,所以首先儲了一筆錢後才投資,「少至幾萬蚊,多至10幾20萬,都可以做多元化投資動作。我會先買保險,再留意投資基金,然後買股票,一步一步嚟。我唔係投資或股界神童,如果蝕晒錢會好肉赤,又唔想承受太高風險。聽完Tania分享,先知依家手機APP好方便,可以隨時隨地規劃投資計劃,設定唔同人生目標,例如置業或者退休,輸入簡單資料就即時計到目標差距,慳好多時間!」