【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

跳唱險甩裙 陳凱詠感激何啟華英雄救美

發佈時間: 2021/10/22

「宇宙天團」ERROR前晚與陳凱詠(Jace)等舉行音樂會,眾人演出時意外頻生,其中Jace更差點發生甩裙意外,幸得何啟華(阿Dee)英雄救美。Jace騷後一度激動落淚,希望12月舉行個唱時有更好表現,並期望能邀請阿Dee做嘉賓。

ERROR、岑寧兒、鄭欣宜及陳凱詠前晚假九展Star Hall舉行《Chill Club The New Vibes》音樂會,期間ERROR成員何啟華、吳保錡相繼唱出《相依為命》、《海闊天空》等;而郭嘉駿(193)就自彈自唱《我的快樂時代》,並首度演唱solo新歌《再次puppy love》,但卻甩嘴失準。

及後Jace跳唱《天生二品》時,因短裙甩了鈕扣,險些走光,阿Dee見狀即拿着外套上台,為她解圍。提起驚險一幕,Jace不禁落淚,並感激阿Dee英雄救美,笑問Jace是否非他不嫁?Jace笑言︰「佢又無話要娶我。」她直言對演出失望,對於與阿Dee的合唱未能如期表演,Jace大感可惜,並期望12月舉行的個唱能邀請對方做嘉賓,重演苦練的成果。

193強調與Dee姐是朋友

完騷後ERROR受訪,英雄救美的阿Dee表示︰「基本嘢啦,如果換轉我有事佢都會救我,但其他兄弟就唔會啦,只會踩多兩腳。」另外,問193演出甩嘴一事,他解釋︰「當時真係有啲緊張,大家見到我手震,其實因為我隻手指受傷,而彈琴嘆氣係演技嚟。」身旁的梁業(肥仔)即笑他心虛。

談到193早前於網上平台節目中爆喊,問他是否因與緋聞女友陳海寧(Dee姐)分手而感觸落淚?他強烈否認,並重申︰「我不嬲都話同Dee姐係朋友,無拍過拖。(點解爆喊?)其實係因為唱《我的快樂時代》,每次唱呢首歌我都會喊,都唔止一次㗎啦,所以大家聽到我嘆氣,其實係扮緊喊。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏