【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

跑半馬抽筋兼作嘔 張繼聰為囡囡頂硬上

發佈時間: 2021/10/25

藝人張繼聰、張紋嘉(Crystal)、林奕匡(Phil)及梁釗峰等昨日出戰渣打馬拉松。首次挑戰半馬的張繼聰,以1小時33分29秒的佳績衝綫,他賽後興奮表示非常滿意成績。「為咗新電影搵教練練長跑一年,但套戲依家都未拍,教練叫我試吓跑馬拉松。」他透露前一晚只睡了數小時,又指女兒張靖為他搽指甲油,叮囑他累的時候可以望住隻手。張繼聰冧爆說︰「我望咗兩、三次……跑到灣仔時隻腳想抽筋,最後兩公里直情跑到想嘔。」他笑指完成賽事有紀念獎牌,為了「威畀個囡睇」,惟有硬着頭皮上。太太謝安琪在賽事後亦留言支持︰「我覺得好滿意。」

而馬拉松常客Crystal和Phil則齊齊參與10公里賽,以1小時15分02秒完成賽事的Crystal表示︰「比過往慢咗五分鐘,我邊跑邊喺心裏面粗口橫飛鬧自己,可能過往後生啲,同埋天氣凍啲,今年比較熱。」Phil曾有四次跑馬拉松經驗,今年首次挑戰西隧路綫,斜路和暗斜較多,他直言跑得頗辛苦,Phil自爆︰「我嘅心跳一度高達182下,要即刻放緩,如果唔係撑唔到完賽。」至於原本參與半馬的陳健安(On仔),前晚臨開跑在社交平台宣布因身體不適退賽,其好拍檔釗鋒大感可惜稱︰「唔好搏,下年再一齊參加。」