【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

許廷鏗自組公司做老闆 吳業坤︰汲取多啲失敗經驗

發佈時間: 2021/10/25

「巨聲幫」出身的許廷鏗(Alfred)與吳業坤(坤哥),昨日於音樂會碰頭,兩人久未見面卻不忘互窒。對於Alfred最近自組公司,坤哥表示羨慕,但自己無意做老闆,更開玩笑說要汲取對方的失敗經驗,激得Alfred說︰「把口真係無好嘢。」

許廷鏗、吳業坤、林奕匡、泳兒等昨日出席《東華三院「E大調合奏團歲月如歌音樂會」》,Alfred和坤哥相隔一年再見面,他們都表示有久別重逢的感覺,坤哥鬼馬問Alfred︰「我棚牙點樣?」Alfred笑稱有進步空間,又指坤哥的眼大了、白髮多了,認真搞笑。

問Alfred與坤哥有否合作機會?坤哥笑謂想跟Alfred學洗牙,而Alfred則想跟坤哥學日文。至於近日剛成立自家公司的Alfred,直言忙得透不過氣,坤哥大表羨慕,又明言可向他介紹新人,但Alfred拒絕道︰「好多人都問我簽唔簽人,我建議等公司穩健啲先。」坤哥開玩笑稱︰「我都想學你咁,吸收多啲失敗經驗先。」Alfred聞言笑罵坤哥︰「乜你咁講嘢?識你咁耐,把口真係無好嘢。」

泳兒想聽粉絲示愛

提到胡鴻鈞(Hubert)將於下月底舉行演唱會,兩人都預祝Hubert演唱會大賣,有空的話會結伴捧場,但Alfred坦言最近正為《全民造星IV》擔任導師,檔期爆滿。

另外,同場的泳兒透露日前欣賞音樂會時,有熱心的fans為她找泊車位,令她相當感動;但泳兒略嫌fans低調,希望他們多作主動,她說︰「我啲fans比較內向,平時佢哋舉牌都只係放心口,又好少大嗌我個名,所以我好希望fans有一次會大嗌『我愛你』,可能要訓練下佢哋開聲先得。」

攝影:林良明

美術︰梁政敏

採訪︰Pauline