【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《膠戰S2》神還原朗誦片勁浮誇 網民熱捧呂爵安︰最正嘅小學雞

發佈時間: 2021/10/26

ViuTV遊戲節目《膠戰S2》繼首集有人氣男團MIRROR成員呂爵安(Edan)曬肌兼喪跑搶鏡,前晚第三集再次玩謝Edan,他在大懲罰環節中,在鏡頭前重新演繹他小學時的朗誦片段。一眾爵屎(Edan粉絲)笑到反肚,又大讚Edan展現小學雞的傻氣。

前晚節目中,「6膠」成員Edan、岑珈其、魏浚笙(Jeffrey)、劉沛蘅(Hillary)、黃正宜(阿正)及徐浩昌(肥腸),與YouTube頻道「小薯茄」成員麗英、阿冰及程人富,分成三隊大玩小學雞遊戲,如「麻鷹捉雞仔」、「爭凳仔」及「踢罐」等,眾人玩「爭凳仔」時非常投入,幕後人員特地播出Edan的《E先生連環不幸事件》、《小諧星》等金曲,眾人邊玩邊唱,乘機幫Edan宣傳。最後Edan、Hillary及阿冰一隊獲最低分,要接受大懲罰,三人合作朗誦新詩。製作單位找來Edan小學時代的朗誦片段,安排他再化身「朗誦安」,親自演繹小時候的「黑歷史」;Edan朗誦時抄足自己小時候抑揚頓挫、七情上面的浮誇表情,又大扭蛇腰,令大懲罰更添笑點。不過,Edan全程經常忘記詩句,要身邊人提點,認真搞笑。

另外,Edan今年初推出的《E先生連環不幸事件》,MV在YouTube點擊率截至昨日亦已衝破1,000萬大關,而海外爵屎組織「呂爵安美加後援會」隨即捐出約12萬港元予美國及香港註冊慈善機構Silver Lining Missions,再轉贈山區及緬甸兒童,甚有善心。

Anson Lo炒完車「流鼻血」

此外,MIRROR另一成員「教主」盧瀚霆(Anson Lo)前晚在IG透露坐的士期間,的士被後面的私家車從馬路撞至行人路,因而扭傷腰部,他呼籲大家坐車時一定要扣安全帶;一眾神徒(Anson Lo粉絲)心痛不已,紛紛呼籲他盡快睇醫生。昨日,Anson Lo發布IG限時動態,用其最愛的「流鼻血」濾鏡自拍報平安︰「一個實時嘅update狀況,大家放心,唔使咁擔心,我條腰唔係咁大問題,最大問題係不嬲有舊患,所以唔使咁擔心,OK。」相信神徒可放下心頭大石。

撰文︰Steven

美術︰梁政敏