【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

疫情下感激古天樂開戲 張松枝:唔做藝人好難搵嘢做

發佈時間: 2021/11/04

張松枝在無綫曾參演超過100部劇集,亦正亦邪的演出令人印象難忘。12年離巢後,他轉投其他平台拍劇、拍電影,發展不俗,可惜遇上疫情,即時手停口停,他慨嘆做藝人難以轉行,幸好古天樂經常開戲,令一眾同業有工開。

時光倒流到1983年,當年16歲的張松枝在石澳被星探發掘入行,他曾拍攝過千個MV,跟金城武、陳慧琳合作,更是寶麗金《碟聖》系列御用男主角之一,有「卡拉OK王子」之稱,「當時卡拉OK興起,好需要我哋呢啲靚仔喺度嘅!」後來卡拉OK開始式微,適逢無綫開設經理人部門,張松枝獲無綫簽為旗下藝員,入讀94年第七期藝員訓練班,展開拍劇生涯。「嗰陣時好多人想入TVB做演員,係一個榮耀,我都有少少咁嘅心態,既然入到去喇,咪盡力試下囉!」

初入行成「卡拉OK王子」

拍劇初期,張松枝演過不少正直角色,當中《離島特警》的「沈天祐」一角,令觀眾印象深刻。「到依家仲有人叫我『天祐』,可能我喺劇入面死得特別慘,套劇出街後,監製劉仕裕見到我做得幾好,於是搵我拍《茶是故鄉濃》,但叫我做反派,我又覺得幾特別喎,因為我一直都做好多正直嘅角色,要做好多功課先至入戲。」在無綫經歷18年光陰,他有感事業停滯不前而離巢。「當時王維基開咗HKTV(香港電視),想嘗試新公司、新製作…唔得咪再返嚟囉,唔試驚幾年後會後悔。加上結咗婚又有小朋友,開支比較大,出面嘅人工可能比較照顧到家庭,所以選擇離開TVB。」

讚ViuTV靈活性大

及後,HKTV不獲政府發牌,張松枝坦言曾感到徬徨,不過這段日子令他看透不少,「呢個世界唔係你話要,人哋就畀到你,耶穌話齋,呢度門閂咗,佢會開番度窗俾你,我都相信依家係咁樣,好彩佢真係開度窗畀我,畀我喺另一方面發展。」他轉投電影界發展,並為ViuTV拍《黑市》、《二月廿九》、《太平紋身店》等劇集。比較兩間電視台,張松枝說︰「TVB有既定程序,要變都唔會變太多;ViuTV嘅靈活性大,有新嘅嘢就會去試,無論劇集、綜藝節目,唔係一般電視台睇到嘅風格。」他指曾志偉出任無綫高層後必定有改革,口味將更迎合後生一輩。重回娘家?張松枝說︰「好難講,老闆、高層轉咗人,如果無綫仲用到我,大家咪傾下方向啱唔啱,但依家公司有咁多演員,仲需唔需要我哋呢班咁舊嘅演員呢?」

受疫情影響,張松枝不少電視、電影工作都剎停,他只好靜待工作機會,「依家好難去番兩年前嘅蓬勃環境,收入梗係有影響,盡量慳啲,依家仲有少少工作,客串性質嘅劇集,忍住先。」想過轉行?他一臉認真地說︰「唔做藝員,都幾難搵嘢做,做咗咁多年,你想接觸出面嘅工作,來來去去好似得保險、地產,仲可以做啲咩呢?我有諗過返內地做演員,但始終我有家庭,所以無行呢一步,留喺香港。好彩有古天樂先生,多咗電影開拍,又有ViuTV劇集拍下,仲可以生存到。」

【一按睇片】

場地提供︰Harlan's (The ONE)

撰文:黃曉妍

攝影:王華婷、林君茹

美術:梁政敏