【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

看畢《梅艷芳》講觀後感 梅啟明評王丹妮50分

發佈時間: 2021/11/12

天后梅艷芳離開大家已經18年,為紀念這位「香港女兒」,傳記電影《梅艷芳》今日正式上映。而梅姐胞兄梅啟明早前已先睹為快,他日前接受《晴報》電話訪問,大談對電影的觀後感,揚言女主角王丹妮的演出只有50分;但他看到電影播出梅姐的昔日片段,感動得眼濕濕。

電影《梅艷芳》以梅姐一生為故事藍本,兩小時的傳記式電影將梅姐的舞台傳奇重現於觀眾眼前。梅姐胞兄梅啟明於上周日已到戲院捧場,問他看到梅姐「重現」大銀幕有何感想?他說︰「一般啦,始終你唔係嗰個人(梅姐),好難演到嗰個神髓;同埋講佢兩姊妹嗰度好似好兒戲,好過眼雲煙,求其搵兩個人出嚟就扮佢哋兩姊妹嘅童年,係唔易做,唔係企喺度郁兩下就做到,要講天份。」

感慨欠缺家的感覺

梅啟明補充道︰「雖然電影唔係跟到十足十,但都起碼有八成似,不過好可惜無描繪到屋企嗰種家庭感覺。」他更直言電影應加上梅媽(梅覃美金)的部分,更貼近現實。對於首登大銀幕的女主角王丹妮,梅啟明稱︰「表現一般,短頭髮少少似,但佢無阿梅咁多經歷,好難演嘅,我畀佢50分,合格分數。」他表示電影唯一感動的畫面,是播出梅姐的生前片段,他說︰「我都睇到有啲眼濕濕。不過阿梅被人掌摑嗰幕,點解又要播出嚟呢?人都唔喺度,阿梅生前都好少講呢件事,有啲唔係好尊重佢,呢個係佢人生中一大遺憾。」

撰文︰娛樂組

美術︰梁政敏