【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

欲舉家移居內地方便搵錢 羅子溢︰唔想下一代咁辛苦

發佈時間: 2021/11/19

羅子溢(前名羅仲謙)在台慶劇《星空下的仁醫》演濫藥兒科醫生獲好評,不過他已決意離開香港這個成長地,舉家移居內地尋找更多工作機會,希望給太太楊茜堯(前名楊怡)及囡囡「小珍珠」羅翊心美滿前景︰「身為父母,唔想下一代好似自己細個咁辛苦!」

《星》劇將在下周一大結局,子溢飾演濫藥醫生,演出有突破。他與馬國明、周家怡等也是《On Call 36小時》的老拍檔,但太太楊茜堯(前名楊怡)卻無緣再聚,子溢亦覺遺憾。「如果太太一齊拍就不得了,但要放低個女又唔捨得,佢以個女行先,所以時間上唔許可。」提到在頒獎禮爭獎,他坦言未有寄望,寧要獎金不要獎品。「我明白上台攞獎好開心,但做咗人爸爸之後覺得工作多最重要,寧願拍多幾齣劇賺奶粉錢。」

IG只追蹤太太當示愛

去年尾,子溢與楊茜堯曾返內地拍攝網劇《家族榮耀》,不過二人並非演情侶,「如果我哋做情侶,觀眾可能覺得造作,劇中大家各自有另一半,相信我哋嘅對手李彩華、黃浩然會尷尬啲。」子溢與楊茜堯一向恩愛,子溢的IG帳戶只追蹤太太一人,絕對是暖男典範。「當時開IG已經打算咁,其實無問過老婆,當做係示愛啦。」他不打算追蹤其他藝人朋友︰「其實無乜特別,我都無問太太點諗,習慣咗,所以無得返轉頭。」

現年37歲的子溢正值壯年,他直認希望繼續「造人」︰「我哋不嬲順其自然,不過出年我會返內地開工,日後可能全家搬去上海、北京呢啲大城市居住,囡囡都會喺落腳嘅城市讀書。」子溢坦言,為了賺錢養家才決定離港。「始終內地娛樂圈多機會,身為演員希望有更大嘅平台發展;同埋做父母嘅都唔想下一代好似自己細個時咁辛苦。其實去邊個城市都OK,如果疫情好轉唔使隔離,邊度返香港都一樣方便。」子溢與太太已有共識,待工作穩定後便會安排妻女返內地定居。由影圈大隻小鮮肉變成暖男爸爸,子溢為湊女花不少心神,但仍樂做「女兒奴」。「我初時唔畀囡囡玩手機,但上年疫情嚴重無得出街,留喺屋企時間太多,之後我都投降畀佢睇片。」

場地︰W Hotel

服裝︰Sandro Paris

化粧︰Jennifer@Annie G Chan

髮型︰Jan Chiu@IL Colpo

造型︰Cheryl Yam

撰文︰Steven

美術︰顏玉玲

攝影︰Alma