【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

細仔肉緊陪睇《星空下的仁醫》結局 鄭嘉穎大讚︰TVB製作進步咗

發佈時間: 2021/11/24

無綫台慶劇《星空下的仁醫》前晚大結局,結尾溫馨又含蓄,以大團圓告終。「鬍鬚醫生」鄭嘉穎昨日在IG上載與細仔鄭承亮(Yannick)一齊睇大結局的合照,小Yannick睇得入神超可愛。對於劇集正評不絕,嘉穎接受《晴報》訪問時稱︰「呢齣劇無論畫面、燈光、拍攝手法、布景及道具都進步咗。」

《星空下的仁醫》收視雖未算突出,但口碑不絕,除了幾位主角,大奸角海俊傑、濫藥醫生羅子溢的演出獲好評,小演員的慘情喊戲亦贏盡掌聲。結局中,「況醫生」馬國明疑因見死不救而接受聆訊,最終由「鍾教授」龔慈恩的車cam片力證清白。另外,「Candice」張寶兒發現胞姊並非因鍾教授及況醫生做手術出錯而死,眾人解開心結,鍾教授亦鼓起勇氣再次走進手術室做類似手術,重現20年前與實習的況醫生、「鬍鬚醫生」鄭嘉穎一起做手術的情景,場面感人。

出賣Yannick煲劇萌樣

至於鄭嘉穎終於跟「Eman」鍾嘉欣有情人終成眷屬,結局十分窩心。鄭嘉穎與細仔Yannick父子檔煲大結局,他留言說:「今朝(昨日)已經有啲失落,唔知之後幾時先會再見到鬍鬚醫生呢?」不少網民亦大讚《星》劇是TVB近年難得零負評的佳作。相隔三年再拍無綫劇的嘉穎,接受本報訪問時開心說:「知道網上反應好好,我都好幸運,咁耐無返嚟拍劇,但遇到一個好角色。」他大讚TVB製作改善不少:「真係唔同咗,畫面、燈光、拍攝手法、布景、道具都係進步咗,令我好開心。最重要拍好劇畀觀眾,因為觀眾識得揀,唔好睇就唔會花時間睇,所以拍好質素嘅劇,先吸引到觀眾返嚟。」

遇好角色願再返娘家

提到TVB製作進步,會否打動他再接無綫劇?嘉穎卻斬釘截鐵說︰「無…可以話暫時無啦!始終never say never,咁啱有好劇本而我又有興趣嘅角色,下一齣幾時真係答你唔到。」提到劇中童星演出獲讚,會否考慮讓兩個囝囝做童星?這位慈父一口拒絕︰「唔得!大家已知道佢哋係我同Grace(陳凱琳)嘅仔,我唔想佢哋有特別待遇,只想佢哋平凡成長,我平日會帶佢哋去公園玩,老婆會帶佢哋坐電車同地鐵,想佢哋做普通小朋友。」工作方面,嘉穎坦言仔細老婆嫩,一定要未雨綢繆,即使不捨家人,明年也可能返內地工作搵真銀,「你試諗下,我咁嘅年紀,我老婆咁細,我啲細路咁細,係咪要留多啲畀佢哋先?係一個負責任男人應該做嘅事。」

撰文︰Steven

美術︰梁政敏