【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拍《假冒女團》放棄偶包 盧瀚霆︰唔會理靚唔靚仔

發佈時間: 2021/11/26

人氣男團MIRROR成員「教主」盧瀚霆(Anson Lo)風頭一時無兩,首部擔正的電影《假冒女團》已於昨日上映。Anson Lo在片中一改靚仔形象男扮女裝,將偶像包袱完全拋棄;為電影豁出去的他,坦言已愛上演戲,希望繼續探索戲劇世界,發掘更多未知。

Anson Lo在《假冒女團》飾演雷紫荊一角,在早前釋出的預告片中,已見他有不少動作場面,甚至男扮女裝,挑戰甚大。Anson Lo直言為新片完全放棄「偶包(偶像包袱)」︰「今次真係豁晒出去,對我嚟講係好大突破,入面有好多誇張嘅造型同表情,拍攝途中花姐(經理人黃慧君)都問『你確定你呢個樣出到街?』但我覺得無咩所謂,我就係想表達嗰種誇張,唔會理靚唔靚仔。」

愛上戲劇世界

從ViuTV熱爆劇集《大叔的愛》中的暖男「阿牧」,到電影處男作《假冒女團》,Anson Lo對演戲的熱誠有增無減,想繼續探索戲劇世界。事實上,他在《調教你MIRROR》中曾被要求在唱歌、演戲中二選一,當時他意外地選擇演戲;半年後的他已是歌影視三棲藝人,再問他是否依然選擇演戲?他不假思索答︰「都係演戲呀!雖然依家好似咩都試過,但所有嘢都好初步。無論電影定劇集,都係演戲嘅一種,有種愈做愈好玩嘅感覺,令我想試更多唔同嘅角色,真係要試過先會知當中嘅感受。」

Anson Lo雖是影壇新人,但表現獲拍檔李靜儀(Heidi)及李炘頤(Alina)大讚,Alina說︰「同Anson Lo識咗好耐,平時望住台上嘅佢一定畀足200%嘅力,但無諗過佢私下會再額外搵好多reference,畀好多意見令大家進步。」Heidi則說︰「未識Anson Lo之前,覺得佢跳舞叻,識落佢係好細心、好溫柔嘅男仔,唔單只chok,仲好乖、斯文、體貼。」Anson Lo同樣對她們有讚無彈︰「起初覺得Heidi係高冷型女生,有種冰雪皇后嘅距離感,令人好驚艷;識落發覺佢好玩得、好搞笑、好為食。Alina就堅持每樣好微細嘅嘢,係好認真嘅演員。」

冀原班人馬拍驚慄片

片中演員感情要好,源於拍攝前一起上動作訓練班,Anson Lo說︰「其實動作戲份唔多,但練咗好耐。要連續幾日、由朝到晚咁學,係咁拉筋同踢腿,好辛苦。」Alina說︰「好似返學咁,好鍾意成班人好團結,一齊做好一件事嘅感覺。」對於「下次」,三人希望原班人馬拍攝驚慄片,Alina說︰「《假冒女團》係青春片,再拍就做啲成熟啲嘅戲,拍鬼戲啦!因為我哋成日不在狀態,係度『浮游』,唔知做緊咩但又溝通到,哈哈!」Heidi興奮附和,但Anson Lo在旁默不作聲,問他是否害怕?他否認說︰「唔係呀,無論係鬼片定喪屍片,總之係懸疑驚慄片,我都好有興趣!」相信拍驚慄片的Anson Lo,將會向觀眾展現不一樣的面貌,讓「神徒(Anson Lo粉絲)」十分期待。

服裝︰Stella McCartney

造型︰PIPA Creative

化粧︰Rainbow Chung @Annie G. Chan Makeup Centre

髮型︰Denny Ku @CHIC private i

Alina:

服裝︰Balmain、Alexander McQueen、Balenciaga

化粧︰@Cyruslee1018

髮型︰@Terrence_chann

Heidi:

化粧︰Kayte Fung

髮型︰Calvin Tsoi@HAiR

攝影︰Alma

美術︰顏玉玲

撰文︰陳子楠