【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

獲曾勵珍加持 張振朗無信心衝擊視帝

發佈時間: 2021/11/26

《萬千星輝頒獎典禮2021》將於明年1月2日舉行,今年視帝之爭戰況緊湊,從未染指視帝的譚俊彥(Shaun)和張振朗同時入圍,振朗更獲在場的高層曾勵珍加持,似乎增加不少勝算;惟振朗依然不太有信心︰「自己嗰part已經做好,要睇大家係咪鍾意。」

《萬千星輝頒獎典禮2021》昨日公布提名名單,視帝大熱之一的張振朗,在台上尷尬表示看好自己奪獎,高層曾勵珍(珍姐)即鼓勵說︰「畀啲信心自己。」振朗及後與譚俊彥孖住受訪,問振朗獲珍姐加持可會增加信心?Shaun插嘴說︰「珍姐都叫你有信心啲,爆佢一個小秘密,佢一緊張就食糖。」惟振朗笑稱依然無信心︰「《拳王》只係播咗幾日,自己嗰part已經做好,要睇大家係咪鍾意。」

而同為視帝大熱的Shaun直言心情緊張,他笑說︰「因為出年無乜劇出街,今年除咗拍劇,亦都做好多綜藝節目。自己今年嘅目標係入到(最佳男主角)最後五強,我坐咗五年都未試過入五強,希望今年宣布獎項時,可以有大shot見到自己,同時會練定拍手掌,希望一步一步嚟,我好榮幸能夠參與其中。」

蔣家旻陪跑都開心

另外,蔣家旻於去年台慶頒獎禮奪得「飛躍進步女藝員」,今年分別角逐「最受歡迎電視女角色」及「最佳女主角」,她坦言︰「我對女主角無信心,可以提名陪跑其實已經好開心…自己反而希望攞女配角獎,因為我好鍾意《換命真相》個角色,拍嗰時都無諗過咁大回響。」蔣家旻直言希望《換》劇的拍檔Shaun能勇奪視帝,「因為佢做過我哥哥,我希望可以同佢一齊攞獎。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏

攝影︰林良明