【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

開網上新碟首唱會 容祖兒完騷孖蔡卓妍合體開Live

發佈時間: 2021/11/26

闊別五年,容祖兒早前推出全新廣東專輯《薛丁格的貓》,前晚更舉行一小時的網上新碟首唱會,期間不但唱盡碟內全部歌曲,更轉了四個造型,誠意十足。騷後祖兒開IG直播,獲好姊妹蔡卓妍(阿Sa)擔任客席主持,令粉絲大感驚喜。

對於舉行是次首唱會及推出專輯,容祖兒大感滿足︰「呢張唱片每一首歌都記載咗好多我心裏面想講嘅嘢,如果你叫我去講好多大道理,其實我真係唔係好識,好多時候都係憑直覺諗到就做,所以我比較鍾意唱歌,因為唱歌可以抒發我嘅感覺。」

僅一小時的首唱會誠意十足,祖兒不但獻唱新碟所有歌曲,更換了四個造型。首唱會尾段更有祖兒綵排歌曲《明天見》的片段,只見她邊唱邊哭,場面感動,她解釋︰「因為疫情關係,我同屋企人、好朋友、同事或者歌迷,都未必能夠好似以前咁成日見面,但係我好相信我哋好快可以明天見,亦都好希望再見面嘅時候,我哋可以更好。」

飲酒面紅紅做直播

首唱會完結後,祖兒在IG開直播,蔡卓妍更為她任客席主持,但由於阿Sa沒有化粧,全程只聞其聲,但她不時儼如導演般為祖兒整理頭髮,非常貼心。而祖兒做直播時似乎面紅紅,有網民問她是否喝了酒,祖兒直言︰「有咁覺咩?飲咗好少啫,開心吖嘛。因為想做呢個演出好耐,隻碟又做咗好耐,好開心可以做個show畀大家聽。」談到新碟中最喜歡的歌曲時,祖兒認為只選一首很可惜,「每一首歌裏面都有好多感情,每一首歌都好值得畀心機去鍾意,每一首歌都有唔同意思。」

撰文︰Pauline

美術︰梁政敏