【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

裕美爆男友想前度死 林作宣揚分手不再是朋友

發佈時間: 2021/12/02

林作女友裕美早前接受訪問時,大爆男友與前度分手後會想對方死。林作昨日出席活動時,強調女友的言論比較誇張,但直認他堅信「分手後不再做朋友」,與前度麥明詩亦沒有聯絡。

林作、周國賢(Endy)、陳欣妍及劉展翹等昨日到銅鑼灣出席廣告首播活動,作拳手打扮的林作以「一塊過腹肌」示人,他坦言已沒有操肌︰「上次打完拳之後都無再操,搞掂咗就無㗎啦,不過拍廣告嘅時候仲fit!我最鍾意赤裸咁見人,但近日天氣凍,有啲肉會好啲,可以保暖。」林作透露廣告將在三條過海隧道展出,又直言滿意自己身形,問他有否P圖?他笑言︰「我就肯定無P圖,其他人有無我就唔知。我諗廣告出咗之後唔止塞車,仲會撞車,所以大家真係要小心駕駛。」

提到女友裕美早前踢爆林作希望前度死,並暗示「該前度」是麥明詩,林作解釋︰「呢個係誇張少少嘅講法,但我成日都周圍同人宣揚一個道理,就係分手之後唔好做朋友,唔好藕斷絲連,唔好有任何糾纏。」他續強調與麥明詩已再無聯絡,但自爆母親依然有聯絡對方︰「媽咪覺得無永遠嘅敵人,亦都無永遠嘅朋友,做人比較圓滑;我就敢愛敢恨啲。(驚唔驚hurt到前度?)有咩好驚?最緊要我依家好幸福。(幾時結婚?)未有打算成家立室,未來嘅計劃係倒轉地球。」

周國賢冀明年開紅館騷

另外,同場的Endy在廣告片中以「拳王」造型半裸上陣,但昨日未有騷肌現身,他表示之前特地為拍廣告操肌兩星期,但現時開拍新戲要減肥,故未能除衫,但仍隱約有六嚿腹肌。Endy明年四月將在九展開騷,他直言會重拾操肌訓練︰「就算唔係想騷肌,但都想操番,想keep住狀態。」早前有傳Endy明年八、九月將開紅館個唱?他說︰「未定嘅,希望承你貴言啦。」

採訪︰Pauline

美術︰顏玉玲

攝影︰林良明