【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

無意參加女團選秀騷 27歲蘇皓兒認老

發佈時間: 2021/12/03

「宅男女神」蘇皓兒(Chloe)去年憑無綫劇集《那些我愛過的人》上位,今年在新冠肺炎疫情下依然工作不斷,主演的電影《假冒女團》亦已公映,星途燦爛。雖然近日《全民造星IV》熱播,但這位前跳唱組合As One成員坦言已告別發夢年紀︰「依家想專心做演員,乜嘢題材角色都想試,話唔定到30幾歲就演媽咪。」

蘇皓兒在《假冒女團》化身娛樂記者,輾轉間加入女團查案。身為前跳唱組合As One成員,她卻說跳舞難度最高。「我跳舞比較弱,自從組合解散後都無乜跳,反而拍檔Alina(李炘頤)同Anson Lo(盧瀚霆)都係跳得之人,自己惟有將勤補拙。」難得與「教主」合作拍戲,Chloe大開眼界︰「Anson Lo曾經係跳舞老師,As One解散後我都有上過佢嘅堂,佢跳舞天份真係好強,拍《假》片我哋幾個女仔花幾日排嘅舞,佢兩個鐘就排完。」原來Chloe由18年《全民造星》第一輯已追看,今年第四輯選女團亦話題十足,但她卻無膽量參賽︰「睇完節目後會好熱血,迫自己工作做好啲,但幾年後自己就30歲,所以無諗過參賽;我又唔想再做女團成員,未來希望專心拍多啲劇集同電影,磨練演技。」

近年這位女神密密拍戲,除了《假》片外,電影有《忽然心動》、《糖街製片廠》,又拍劇集《金宵大廈2》、《OPM》等。Chloe在《金宵大廈2》化身醜女,發揮甚大,「我要化特技毀容粧,情緒好大起伏,要閉關睇劇本培養情緒,有時要凌晨去化特技粧,再拍到第二日深夜,其實都幾辛苦。」去年在劇集《那些我愛過的人》演中學生成功入屋,Chloe見識到TVB的威力︰「當時IG真係多咗人追蹤,以前比較多學生粉絲,套劇播出後吸納到各階層粉絲。」

呻沉迷拍拖損事業心

專注演戲的Chloe,最想嘗試扮演社會小人物角色,「類似電影《濁水漂流》咁,就算扮露宿者都得;我最希望突破自己,話唔定到30幾歲就要演媽媽角色,我都唔介意。」雖然在As One時代發展平平,但Chloe醉心演藝事業,從沒想過退出娛圈,「呢幾年獨立發展算唔錯,如果我之前放棄,就無依家嘅工作。以前喺女團,收入要四個人分,依家都叫養活到自己。」提到與王宗堯分手後,回復單身的Chloe事業發展不俗,她笑言確實有拍拖「魔咒」。「以前拍拖時真係會分心,有時忙緊工作都覆message;無拖拍之後就掛住做嘢,近日好忙,無時間諗感情事。」早前盛傳與羅天宇打籃球擦出愛火花,Chloe重申雙方只是「波友」關係,「我哋無嘢只係朋友,天宇都係好男仔,不過依家我都係一個人,男朋友就係屋企隻貓。」

髮型︰Al Leung @The Attic

化粧︰Moe Lo @Moe's

攝影︰林良明

美術︰顏玉玲

撰文︰Steven