【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

力讚女友大方 柳應廷否認情變

發佈時間: 2021/12/03

人氣男團MIRROR成員柳應廷(Jer)與圈外女友Kelly拍拖五年,一向感情穩定,但近日有網民發現Kelly在IG取消追蹤Jer,更刪除所有與Jer的合照,兩口子疑感情生變。Jer昨日出席活動時否認分手傳聞,但直認感情「有問題」,已積極想辦法𠱁回女友。

柳應廷及陳卓賢昨日出席保險公司活動,近日有傳Jer與拍拖五年的圈外女友Kelly感情生變,問及現時的感情狀況,Jer先多謝大家關心,並強調與Kelly仍是戀人關係︰「依家處理緊同女朋友嘅問題,但樂觀嘅,等我𠱁番佢。」他續解釋由於工作太忙,缺少時間陪伴女友,「有好多工作問題自己都未處理到,加上感情問題未識點處理,(時間)未平衡得好。」

對於Kelly日前在IG限時動態貼出日文歌MV,疑暗示「多人行」致分手,Jer重申︰「唔關事,大家諗多咗。(被女友unfollow IG?)每個人做法都唔同,大家畀啲適當空間我哋去處理。」問到二人並非首次取消追蹤對方,Jer尷尬笑謂︰「呢啲唔重要啦!」另有傳Jer太多女粉絲,惹來女友不滿?Jer否認道︰「我做得娛樂圈,另一半都接受,佢已經好大方…希望外界唔好亂加啲評論喺我哋關係上,因為段關係係點我哋最清楚,大家畀啲空間我哋就OK。」Ian也不忘替Jer解圍︰「大家一齊保護小柳柳。」

Ian送上祝福

至於Ian入行後與模特兒盧慧敏(Amy Lo)拍拖,感情穩定甜蜜,問Ian有否「過兩招」給Jer?Ian說︰「每個人都有同其他人相處嘅哲學,所以都係畀多啲空間Jer,等佢私下解決就最好,大家祝福就好。」此外,Ian成功晉身叱咤「我最喜愛的男歌手」最後五強,他感謝大家支持,並說︰「入到五強已經係好好嘅認同。」

採訪︰Pauline

美術︰梁政敏