【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

笑盧瀚霆姿整 呂爵安自誇扮女人好靚

發佈時間: 2021/12/03

人氣男團MIRROR成員呂爵安(Edan)昨日錄影ViuTV遊戲節目《膠戰S2》,曾在港版《大叔的愛》扮女人的Edan,提到好拍檔盧瀚霆(Anson Lo)日前自嘲在主演電影《假冒女團》中的女裝打扮樣衰,Edan笑指對方做回男生較好,又不忘自誇︰「我扮女人好靚。」

呂爵安昨日與魏浚笙(Jeffrey)、岑珈其等錄影《膠戰S2》,Edan直認仍未有時間入場支持盧瀚霆主演的電影《假冒女團》,但對於Anson Lo於片中反串扮女人,Edan笑言︰「佢都係做番男人好啲,因為睇慣咗,我都好想睇下佢喺電影入面去到幾盡,因為佢平時好姿整,係為咗呢套戲先放低偶像包袱,所以想支持下。(Anson Lo踩自己扮女人好樣衰?)真係呀?我扮女人好靚,其實想睇我扮女人,只要睇我個妹就得,哈哈!」

爆柳應廷經常振夫綱

談及隊友柳應廷(Jer)盛傳與女友Kelly情變,Edan直言有關心對方,知道兩口子只是耍花槍。有指Jer很怕女友?Edan即稱自己要負一點責任︰「我之前喺電台節目笑佢驚女朋友,但其實佢好錫女友,亦都好威猛,成日振夫綱。(『振』定驚到『震』?)咁就唔知,不過佢哋好sweet,平時聚會都見Jer帶埋女朋友出嚟,我哋當正佢係阿嫂。」

另外,Edan和Jeffrey早前為拍攝劇集《i.Swim》而操肌,Edan日前更在社交網分享爆肌照,向爵屎(Edan粉絲)大派福利,他說︰「嗰日做gym時見到個光綫幾靚就影低,日後點都會有用,我都想畀人睇下我有啲料㗎!」

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏