陳淑蘭
陳淑蘭

帶媽媽和家傭去太空館

發佈時間: 2021/12/09

帶媽媽和家傭去太空館

嗰日同喺我屋企做咗超過18年嘅家傭姐姐傾偈,原來佢喺香港咁多年都未去過戲院睇戲。另一個做咗12年嘅姐姐,都話未去過戲院。咁啱太空館7月1日重開,佢哋斥資近3,000萬元更換咗天象廳嘅半球形大屏幕,新設計採用NanoSeam技術,可以喺直徑23米嘅半球形無縫拼接屏幕欣賞節目,反正想帶佢哋同媽咪一齊去睇戲,不如去太空館見識下,睇套新立體球幕電影《穹蒼解密3D》。

太空館1980年開幕,嗰陣時我大約11歲,讀緊小學,第一次到天象廳欣賞裏面嘅天象節目,嗰種刺激、震撼同興奮嘅感覺仍歷歷在目。當時同我一齊喺現場嘅其中一個同學仔,而家仲喺我身邊。諗住帶阿媽去太空館,梗係搵多個人幫手啦;兼且由細到大,呢位同學仔都係超級醒目,有智慧過我,話晒隔咗差唔多40年,扶媽攜家傭再返去呢個老地方,依家變成新地方,我呢個烏龍盲毛梗係捉埋我同學安全啲啦,順便一齊去搵番我哋嘅共同回憶!

記得以前,喺天象廳睇呢度粒星飛去個宇宙,已經覺得好勁。今次睇到天象嘅知識,比我細個時睇嘅更無窮無盡,再解開宇宙奧秘嘅資料,已超前不知幾多倍!真係要向所有研究者致敬,佢哋實在太聰明。我好用心去睇,發覺我實在太唔聰明啦,好多都睇唔明內裏嘅知識,所以我驚媽咪都睇唔明而覺悶,點知佢話佢4歲就睇星星,嗰陣時係唔使畀錢㗎!嘩!原來我媽係咁叻嘅!真可愛!

今次我哋浩浩蕩蕩咁去遊覽太空館,大家都好開心!唔知呢個情景會唔會再有機會,喺40年後,再畀我回憶多一次?到時如果我未死,有可能直情係喺太空上面睇宇宙嘅奧秘!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭