【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《造星IV》抱恙跳唱霸氣外露 全民捧Marf:快啲單飛出道

發佈時間: 2021/12/10

ViuTV人氣節目《全民造星IV》近日掀起熱潮,頂頭大熱Marf(邱彥筒)在前晚一集中,率領A組六位成員跳唱力戰B組。抱病上陣的Marf依然出色,盡見台型,觀眾睇好這位19歲小妮子不用入女團即可提早出道,成為《造星》系列以來最強新星。

前晚《造星IV》30強正式展開對戰,A組導師許廷鏗(Alfred)派出主打跳舞的七人女團打頭陣,成員Marf、芯駖、超酸、Win Win、So Ching、CK及子涓以賽車手造型登場,演繹改編自節目主題曲《前傳》的舞曲《T7- Look at how you look at me》。大熱Marf因兼顧練習及日常工作,演出前不幸病倒,正式表演前更一度作嘔;不過這位「神隊友」仍交出水準,評判鄭欣宜、馮允謙及梁釗峰等對A組整體演出評價甚高,欣宜更大讚Marf極具霸氣,黃慧君(花姐)亦大嗌:「收工喇!搵到女團喇。」其實,Marf由節目開播至今人氣有增無減,其IG followers激增至8.6萬人,不少《造星》粉絲認為Marf已可直接出道,亦大讚其他成員如So Ching及CK表現有驚喜。

余迪偉批B組歌藝扣晒分

另一邊廂,梁祖堯(阿祖)任導師的B組演繹鄭秀文歌曲《浮雕》,眾人以藝術表演作包裝,可惜唱歌仍然是B組死穴。獲阿祖力保的「負皮王」方方(方芷欣),歌聲雖然較成員東東及馬欣平穩,但有比較有傷害,B組一如所料敗給A組。評判余迪偉評語極中肯︰「之前三位歌手(評判)都無評你哋(B組)歌藝,東東唱得唔夠好,聽唔到你唱乜,如果表演中三個主角唱歌影響咗個表演,會扣晒分。」花姐表示完全同意。東東最終被out,但她演出前已自爆「舉手」加入「死亡名單」:「我唔鍾意做女團,無熱情唱歌跳舞,晉級嘅人應該係想做女團嘅人。」

撰文︰Steven

美術︰梁政敏