【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

懶理梅媽斷絕母子關係 梅啟明︰佢想點講就點講

發佈時間: 2021/12/10

梅啟明日前入稟高等法院,控告電影公司安樂影片有限公司,指其製作發行的電影《梅艷芳》侵犯版權,並要求作出賠償;而過往與梅啟明同一陣綫的梅覃美金(梅媽),今次一反常態怒罵兒子財迷心竅,更揚言不排除斷絕母子關係。梅啟明前晚接受無綫訪問,表明懶理梅媽的言論。

無綫《娛樂頭條》前日原本正採訪電影《梅艷芳》女主角王丹妮有份出席的活動,但意外在街頭偶遇梅啟明。戴住口罩的梅啟明大方回應官司一事,期間愈說愈激動,說到口罩也移位,他表示︰「呢件事發生嗰時,已經講咗亦畀咗信電影公司,我前後畀咗三封信電影公司,都無一個正式答案或回應。」提到有網民質疑他在電影開拍時不作出交涉,梅啟明反問︰「人哋拍緊嗰陣都唔知佢拍乜,都未成一件事,點告人呀?」至於會否跟電影公司和解?他說︰「我估佢會同我傾,唔傾都無計,唔傾就法庭見。」

王丹妮做好份內事

梅媽日前公開反對梅啟明入稟,更揚言要斷絕母子關係,梅啟明指︰「講真吖,老人家嘅嘢,唔知所謂嘅商標,佢想點講就點講,我有同佢講過,仲帶埋佢去睇套戲,所有嘢都侵犯晒,阿梅就係阿梅,所以梅艷芳就係梅艷芳。」對於被網民封為「遺產界KOL」,梅啟明表現激動︰「呢個時間我都想出街話畀大家知,我係咪個唔做嘢嘅人呢?喺香港我乜都有做,啲人話我行行企企,我做嘢使唔使同大家交代?」

及後主播許文軒問王丹妮有關梅啟明提告一事,王丹妮表示︰「我只係演員,件事交番畀電影公司去處理,大家努力做好自己嘅事,做好宣傳。」

撰文︰倪小珊

美術︰顏玉玲